Tuesday, May 20, 2008

---Wedding--

:::17 Mei 2008:::

Terlalu sukar utk aku lafazkan dibibir tetapi hati ini terlalu sebak pabila seorang lagi teman baik ku melangkah ke alam rumahtangga...syukur diatas anugerah jodoh padanya.

Dan Aku...
Hanya mampu meraikan kegembiraan untuk mereka...sedangkan hatiku kalut menahan sebak... bila agaknya aku akan merasai kegembiraan seperti ini...Aku hanya mampu berdoa padaNya agar aku mampu kecapi saat-saat terindah dalam hidupku....

Buat temanku

Noor Fadzilah & Faizal

"Selamat Pengantin Baru"
---Semoga Allah Memberkati Jodoh Kalian sehingga ke Akhir Hayat---

--inai merah dijari disulam cincin tanda ikatan kasih dan sayang--

--Tangan dikucup mesra tanda hormat pada tersayang--

--KAMU--

--Selamat Berbahagia--

--Teman-teman persekolahan--


:::::::::::END::::::::::::::


No comments: