Thursday, May 15, 2008


::15 Mei 2008

Hari ni aku g wat program kat breeder farm, tapi dlm wat keja tu aku tpandang kolam.
so apa lg,aku ngn hcj p la melawat...sekali tgk anak katak hehehe ...byk tau beribu2 ekor ada, teruja betoi aku tgk ngn katak2 yg besar tuh :-ss

so...ikuti la pic kat bwh ni :D


Ni kolam anak katak...

Comey tak?kena penyet ngn tangan gumuk aku hehehe

ala mucuk2...adiah utk wisha kat boling nanti ;))

"are u my charming?" :-"


***moralnya --- jgn terlibat dgn perniagaan ini :D

14 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

u cium ja katak tuuu....nti brtukar jd putera
:Dputera katak yg kena sumpah!!!kakaka

fuziana said...

hehe takmo la nanti ada org tingin lak :-"

blm tentu tu putera kata la ;))

[mohamadtahir] [mz] said...

owh...seb bek u genggam smpai penyet katak tu kalu x, katak tu yg lompat cium u :))=))

(o_0) said...

ewwww... pegang katakkkkkkkkkk :-&

fuziana said...

mat tahir ----> :O tak mungkin ku lpskan katak tu lompat mcium i ;)) neheee :D



shem ----> hehehe siyok pa cam span ;))

Intan said...

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pegang katak :O :O biar betuiiii...ni betui-2 ka atau edit nih :-ss ...x geli ke :-SS

liserwisha said...

gelinyeee aku :-ss...berani tol dia nih lah~!muka selamba lak tuh..
benda lembik2 nih sgtlah aku anti..

cacing,ulat,ular,lipan dan sengaktan yg lembik2 kh0kh0k0hh

fuziana said...

intan :----> ada ke edit [-( tgk la btoi2 ada ke cam edit...pic real la :>
nk geli pa...cam span ja, leh penyet2 :))

wisha :----> geli ker :)) siyok pa pegang :)) lembut ja :P

nanti yana bg hadiah katak k :*

[mohamadtahir] [mz] said...

huhu.....muka pucatt:-"

liserwisha said...

geli geli geli sgt geli :-s

fuziana said...

mat tahir :---> mana da :P

wisha ---> huhuhu :P

fuziana said...

mat tahir :---> mana da :P

wisha ---> huhuhu :P

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> x pucat tp kecut kot;))

but respek la kt u...nti i bg u pegang ular sawa i tu plak:D

fuziana said...

hcj :---> sowieee nama ja ular i takmo...menantang tu mmg i tak rela nk pegang, geli :-ss