Monday, May 12, 2008

Thanks to all my friends....

11 mei 2008

9.10 malam ...aku smp di Kuala Juru, spt biasa aku menuju ke arah kawan2 yg setia menanti kelewatan aku kali ni....maaf kalian, aku terlalu letih hari ni tapi utk semua aku gagah kan jua kaki ni...

Dalam perjalanan ke meja, ku rasakan semua org memandang ke arah ku ..."kenapa semua org tgk aku nih..."--bisik aku sendirian


Smp di meja aku masih lg bingung takda apa2 yg pelik melainkan lauk dah terhidang utk dimakan...erm...bila duduk jer, ya allah....terpampang banner penuh muka aku...arghhhh malunya semua org kat situ tgkkkkkkk mmg suprise giler kali ni aku mmg tak sangka betoi disediakan banner yg besar camtu ingatkan ada mkn2 jer.... ngehhh2 malu maluuuu.... dh la umur dh tua 26 dh weyyy tapi masih dpt sambutan camtu :| tima kasih kawan2 tsayang....

TO---> PenyuXP, Tombaks, Arman25, Awektaurus, Melyssa_Nadia, Aisyah, Corey & Hilangcarijumpa sekeluarga....thanks a lot... i love u all....

nothing to say my friends.....u `re my soul......

Besar giler...... :-ss


Ada acara tulis ucapan lak tu kat banner huhu
terima kasih diatas wish u all semua muahhh :* :* :*


Antara yg terlibat...yg takde dlm pic ni corey n hcj family`s :D


"Tiada kata2 indah yang mampu ku ucapkan utk kalian kerana disini aku terasa indah dan bahagia selamanya bersama KAMU...."

*Terima Kasih diatas Segalanya utk Aku*

4 comments:

liserwisha said...

besarnye banner 8->...s0noknyeeeeeeeeeee..klaula 0rg wat camtuh kat sy..kompem mengalir air mata kh0kh0h..tak pnh merasa suprise besday..kesiankan?? ngeh ngeh

fuziana said...

mmg sonok..bcampur ngn malu kat org :-ss

airmata ni btakung ja...tinggal tak menitis ke wisha :|


nk merasa ke?meh dok penang :)

(o_0) said...

terigt taon lepas 8->

dak vf kl seprise aku kat LCCT .. mse aku br blk dr BAngkok

siap nyanyi dgn kek besday...

memula aku wat dunno je..siap kutuk dlm ati..sape ah sambut besday kat LCCT ni.. rupenye kengkwn sindrik wat seprise besday aku ari tu .. =))

adesss lawak sehhh.. malu tu skit je.. lawak je lebey =))

xbley blah tol...

tmbh lawak lg.. 2 org bedah dgn drivernye agon leh sesat kat dua jam nk ke lokasi mkn mkn utk clbr8 besday aku =))

adehhhhhhh.... gelak lagik nieh =))

but rily appreciate them.. unforgetable memoirs :x

fuziana said...

sy tahu semua tu L-)

ku ikuti segala pkembangan org sana :D