Wednesday, April 30, 2008

Hari Bergambar...

Posing jerk keja aku....

Erm, dh lama aku tak taip something kat blog ni...hehehe
tapi hari ni just nk kongsi pic aku yang diambil khas oleh hcj hehehe

Jommmm Layannnnn.....
dok siyok ym ngn intan huhu

Org dok meeting, hcj kalut nk amik pp i yg makin tembam tu...uwaaaaa

muka cam takut ja hahaha

Berat dh turun tapi jari aku gak yg makin gomokkk hahaha







Sunday, April 27, 2008



27.04.08

Genap 2 bulan perhubungan aku dan dia yang semakin hambar...
Mungkin ada hikmahnya terjadi begini antara kami...biarpun terlalu sukar untuk ku terima...
Aku tahu kesilapan yang teramat besar telah aku lakukan
sehingga melukakan hatinya...sehingga...
Hilang Cinta, Rindu dan Kasihnya utk Aku...

Ingin ku tangis rayu ntah ke sekian kalinya....ingin ku raung kekalutan hati ini..
hatinya bukan lagi seperti dulu
apa yang mampu aku buat untuk memulihkannya Ya Allah...
Begitu besar dugaan - Mu ini Ya Allah...aku tak sanggup lagi mengharunginya...

Hanya linangan airmata menemani rinduku padanya ....
setiap malam, setiap kali kenangan bersama menerjah jendela hatiku...
kenapa kau hukumi aku begini...kenapa???

Salahkah aku menyintaimu, menyayangimu......
Kenapa pergimu begitu cepat dlm hidup ku...
kembalikanlah Cinta ku....kembalikan segalanya milik ku
agar aku tidak lagi terlalu mengharap, agar langkahku tidak lagi songsang
Berikan aku segalanya seperti janjimu dulu....

Pernahkah kau tahu betapa aku menyintai Kamu...
Mungkin aku tak pernah membuatkan kau faham.....maafkan Aku...



-Syukur Kusedar-

Mataku pejam untuk ku tahan
Tangis ku linang berpanjangan
Makin ku lawan, makin ku ronta
Tangis ku luruh, bercucuran
Berkilauan cahaya diufuk pandangan
Masiku nampakkan wajah yang ku rindu-rindukan

Baru kusedar kenapa tercipta kesepian
Kenapa hidup harus berpasangan
Kerana tuhan mahu menyatakan
Cintanya kepada kita insan

Makin ku lawan, makin ku sedih
tangis ku tangis berlarutan
Sandaran asmara Hanyalah harapan
Esok ku dambakan, disisimu tak lagi ku angan

Baru kusedar kenapa tercipta kesepian
Kenapa hidup harus berpasangan
Kerana tuhan mahu menyatakan
Cintanya kepada kita insan

Syukur kusedar sebelum bercerai nyawa badan
Sempatlah diri buat perhitungan
Janganlah pulang dengan kekesalan
Cintanya tak pernah ku agungkan


Friday, April 25, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah

25.03.08

Khas Buat Insan yang bernama Intan

Erm, bosan terasa petang ni...tanpa fkr panjang aku, hcj n penyu mulakan penjelajahan...intan,..tau ke kami ke mana? hehee

ni nk bgtau kat intan ni....spjg intan tak de kat sini kami kerap kali rindu nk mkn laksa kubang semang tapi bila lalu jerk depan kedai tak smp hati nk mkn tanpa intan....

JADI....

hari ni tanpa fikir pjg....kami ke Kopitiam Perda....nk tahu apa jd hari tu?
smp hati penyu wat camni kat kami berdua :(( nasib intan jauh, kalo tak, taktahu la pa nk jd....

Laayyyyyannnnn je pic kat bwh ni yer cik intan

menu 1 - nasi goreng MAMA...
(selera org bujang 2 minggu..hehehe)

menu 2 - nasi lemak special + nasi tambah
(selera ni takkan takto sapa, mesti la abg penyu hehehe)

menu 3 - Fish n Chip
(erm...........yg ni sapa lagi kalo bkn yana...on diet la katakan)

tapi-----ni bkn diet lg dh....



Taaaadddaaaa >:D<

siyok betoi mkn rini intan, abg penyu intan tu banjer lagiiiii hehehe
menangis2 nk banjer..takto la pasai pa....huhu
BUAT ISMA.....U p la mkn Mcd tu, kami mkn lg sedap buwekkkk

MORAL NYA :---> mai la balik sini, penyu tgh murah hati nk banjer kawan2 nya

KEPADA YG BERKENAAN :---> JGN MARAHHH hehehehe

TERIMA KASIH KEPADA PENAJA...PENYUXP....
23.4.2008

hehehe...bestnya rini... PENYU bkn sj untung durian runtuh tapi... dia tunaikan janji nk banjer kami pizza hehehe beh toi la ritu..mggu ni je aku tak kuar duit langsung...asik org banjer jer so, ikuti la menu2 yg dibelanja penyu hehehe

wat intan :----> jgn jelesss :P

pembuka mulut....hehehe


yummm...yummmm.....


wat my friends penyu...banjer la lagi pasni :*


yg penting pakej tau hehehe

1.Boling
2.Wayang
3.Makan + Pakej
4.Koke....

------buwekkkkk :P -------






Wednesday, April 23, 2008

Mampukah Aku Bersabar


Disini kau dan aku

Terbiasa bersama

Menjalani kasih sayang

Bahagia ku denganmu


Pernahkah kau menguntai

Hari paling indah

Ku ukir nama kita berdua

Disini surga kita...


Bila kita mencintai yang lain

Mungkinkah hati ini akan tegar

Sebisa mungkin tak akan pernah

Sayang ku akan hilang


If u love somebody could we be this strong

I will fight to win our love conquer all

Wouldn`t risk my love

Even just one night

Our love will stay in my heart...



MAMPUKAH AKU...


ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni 23 April 2008...aku tak tahu kenapa sampai hari ni aku masih blm temui jawapan dari DIA...mahu ku tanya...Adakah JAWAPAN dr persoalan Aku???mahu ku pertikaikan, hanya meninggalkan perit dihati...YA ALLAH kenapa kau uji hambamu sedemikian ... Salah kah aku mencintaimu, salah kah aku merindui mu.... salah kah aku menyayangimu...kenapa begiu cepat kau berubah hati?di mana janji2 dulu???? Berikan lah aku kepastian

"aKu ReLa BegInI sELaMaNya...JikA kAu tAk PeRNaH HaDiR dLm HidUp Ini...."


Hadirmu menyapa tanpa desiran....
Hanya angin menghembus lembut...membuai aku,dlm sedar
Kau genggam erat tatkala menabur janji agar aku sentiasa SETIA...
Kau dakap erat pelukan ku agar aku sentiasa rasai hebatnya CINTA mu...

Namun...
Pergimu kau oles selembut sutera agar aku tiada lagi pada pandangamu...
Genggaman ku hanya memberi calar hingga terluka dihati...
Dakapku hanya sebagai perayu CINTAMU....

Di mana setiamu...di mana janjimu...di mana CINTAMU....

Tuesday, April 22, 2008

Aku yang mencari Aku dlm diri Aku...


Erm, dah bertahun tersimpan niat utk ada blog camni, tapi aku pun tak tahu apa yang menghalang sampailah saat ini, dimana aku benar-benar dlm pencarian....

Terlalu banyak yang telah aku lalui smp ke saat ini...DAN terlalu banyak pencarian demi pencarian telah ku tembusi namun smp ke saat ini...aku akur akan pemberian dr-Nya....

Ingin aku persalahkan takdir namun itulah qada dan qadar....Inginku salahkan "dia" tak mungkin akan berlaku kerna segalanya antara "kita" dan Hanya tuhan yang tahu betapa kerdilnya hati ini menyimpan seribu kemahuan untuk mencapai kebahagiaan...