Thursday, January 15, 2009

Apa yang aku rasa sekarang...???

RINDU??? dh semakin hilang entah kemana..... ntah nk ku rindu apa lagi, aku x pasti.... rinduku semakin pudar dn semakin kelam....

SAYANG??? masihkah ada lagi sayang dlm hatiku?? patutkah aku persoal lg setelah ku curah segalanya tnpa was-was...?? tp kini keadaan membuat aku tercari2 masihkah ada sayang dlm hati ini.... atau hanya sekadar singgah menumpang!? atau mungkin sudah mati........

KASIH??? biarlah kemana kasih ku pergi... aku x pernah menghalang... x daya memujuk... siapa aku utk mengikat kasih... aku x mampu utk buat semua itu!!

CINTA??? kini aku mula persoal... ada apa pada cinta?? antara lenyap terus dari kehidupan aku atau masihkah ada cinta.. masihkah ada ruang untuk cinta berputik lagi??

MARAH?? tiada apa lagi perasaan dlm hati...amarah yang slalunya bisa mcengkam jiwa namun siapa tahu saat itu bisa mbuat lidah kelu utk berkata akhirnya HILANG seteguk KASIH dalam menCARI secebis CINTA....tak mungkin lagi JUMPA RINDU yang bertandang tanda SAYANG dalam percintaan....

Begitukah PERASAAN ku??? Namun dalam kekalutan perang yang membadai diri tak mungkin reda andai perasaan CEMBURU tidak berpaut sama....

CEMBURU??? Siapa DIA?Siapa AKU?Cemburu utk apa? utk siapa?pelik memikirkan PATUT ke aku si cemburu mencemburi dalam mencari CINTA dan utuh ke SIKAP itu dalam aku membuktikan SAYANG nya aku pada "...." huh agak KOLOT!!!!


Pastinya disini...RUANG , MASA penentu....MATI di alam khayalan...realitinya Sinar tak mungkin menyinar dek kekeruhan yang menyinggah di MATA, HATI & JIWA.....

DUGAAN??? biarkan ia berlalu spt mana hembusan sang bayu...jgn dilawan arus ribut yang mendatang kerna pasti ada yang terbawa jauh dek taufan....Bekalkan doa menanggung segala dugaan...kerna yang esa pasti membalas membuka jalan pada yang memerlukan...

Lumrah ...kehidupan perlui ditempuhi biar badai yang mendatang...cekalkan HATI biar mati PERASAAN, CINTA, JIWA,HATI....sblm matinya AKAL melaraskan Senjata DUNIAWI....

|MANUSIA|HATI|JIWA|


||||||antara semua itu...apa aku cari????||||||

4 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

apa yg kau rasa now???

aiiii.... bukan rasa angau kaaa:-?


huhu...

fuziana said...

matahir :::: what i feel now??? angau? huh..ye ke?mana da...i ok ja :P

[mohamadtahir] [mz] said...

bukan?? abis apa kau rasa??? orennn??? huhu

fuziana said...

aku rasa ??? perlu ka aku bgtau semua org apa yg aku rasa??? RASAnya tak perlu kan....BIAR LAH RAHSIA :)