Tuesday, October 28, 2008

7 Fakta Tentang DiriKu...
--->Slumber
--->Muka tak malu....
--->Garang gak la huhu
--->Suka berangan...kiki
--->Sensitip la aku nihhh suka nangis uwa....tak nangis pun kdg2 melelah jgk erk..kantoi hihi
--->Pantang btl kena cabar huhu...diam2 berisi tau :>
--->Rabun......tapi blm BUTA dlm CINTA....CINTA ja Buta cari Hati aku kaka
7 Ciri2 Lelaki/Wanita Idaman
---> Slumber cam aku la....
---> Blh buat aku tersenyum slalu...
---> Sayang Aku...,Cinta Aku...,Kasih Aku seikhlas hati
---> Hormat sama aku dan family spt mana aku hormati dia dan family
---> Blh terima AKU seadanya DIRI AKU yang KERDIL ini...
---> Kuat Ugamanya agar leh bimbingi AKU....Insyaallah
--->Baik dr ALLAH utk aku..Baik jua ku terimanya...
7 Mangsa Seterusnya
---> ?
---> ?
---> ?
---> ?
---> ?
---> ?
---> ?
(takda sapa aku nk tagged sbb AKU BAIK hehe)

No comments: