Thursday, September 25, 2008


:::Salam Lebaran:::

Pejam celik, pejam celik dh 25hari kita menunaikan ibadat puasa...alhamdulillah aku masih mampu menunaikan ibadat sehingga ke saat ini..esok lusa taktau la kan hehe...

Anyway..Aku takda benda nk cakap kat sini lagipun skrg ni aku semakin bz ngn tuntutan kerja kat opis ni so diringkaskan citer

Aku nak memohon ampun dan maaf kepada kawan2, sahabat handai..kenalan mahupun sesiapan yang mengenali diri ini andai kata :--->

  • Aku terkasar bahasa ngn korang
  • Aku tergurau menyakitkan hati dan telinga korang
  • Aku termakan ke apa ke tanpa kebenaran korang..Halalkan la yer
  • Aku terkata, terkutuk korang ke selama ni
  • Aku terover apa2 je la yang berkaitan ngn keburukan & kelemahan aku ni...yg agak2 myakitkan Mata, Telinga, Hati korang yer...
Aku MENYUSUN 10 jari memohon Keampunan & Kemaafan dari Zahir dan Batin aku Sempena Bulan Baik dan Indah ini...Harap segalanya diampun oleh kalian...


9 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

yana----> harap halalkan apa patut nooo....:D slmt hari raya!!

almond london tetap dihatiiii....:(

fuziana said...

yup...i pun sama...tlebih tang mana2 harap dihalalkan no :) selamat hari raya :D

uik..i try la buat almond london kat u cuma u kena mai mam kat umah i la...takda bekal la :-"

tgk la sabtu ni camna :D

Fadli said...

saya pun nak mohon anpun..harap halal kan makan minum... banje masa kat Penang dulu....


U r realy good friend 4 me...


Kawan sampai Mati....


0-0 ye kawan....

[mohamadtahir] [mz] said...

nti abis 1 balang i mkn...huhu


...ermm kalu u nk wat, nti amk kos tanggungan wat kuih tu K!!hehe

fuziana said...

pali ::: kawan2 punya pasal yana tak simpan dlm hati...semua ku halalkan dunia dan akhirat insyaallah :)

Thanks....i always for all my friends...

Kawan sampai Hujung Nyawa ..... :)



matahir ::: oit...agak2 la...tapi i hidang balang tecik ja kat u :))

Carimakansedap said...

Salam Lebaran...

Mohon ampun dan maaf andai ada juga kata,perbuatan yang selama ini ada salahnya ye....

HALAL LE APA YANG TERMAKAN ....

selamat hari rayaaaaaaaaaaa.....

fuziana said...

Salam Lebaran juga buat hang sekeluarga :)

Aku pun mohon ampun dan maaf andai aku ni tlaser ke apa ka kat hang hehe

tkutuk ter apa2 lagi no...


halalkan jgk makan minum n minyak wongi u tu hehe

mai umah no...selamat hari raya

Carimakansedap said...

Insyaallah aku datang .... tapi hang open house raya berapa?

fuziana said...

cms ::: takto lg...kalo takda open house pun mai la....umah aku open ja... :)) ayat apa ntah tbalik2 tuh...open house...umah aku open ...sama ja kan :)) :P


mai ja la mam kuih ka apa ka :P