Wednesday, February 4, 2009

||ilusinasiku||


Ilusinasiku

Terpana pada ketulusan kata-kata
hampir membuat aku hilang arah,
hilang jalan, dan hala tujunya...

Katamu
Aku yang kau "SAYANG"
Terungkaikah SAYANG itu andai
masih ada ikatan yang terbelit dulu?

Ilusinasiku
Benarkah itu Ungkapan
dari HATI mahupun
PEMUDAH CARA nya???

Kataku
Aku rela ber"KORBAN"
Demi CINTA Adam & Hawa ini
Tulusku Hanya berserah
Pada DIA yg SATU...
Terimakah Akalku yang satu ini?

Ilusinasiku
"KORBAN" ku
tidak bermakna aku tidak SAYANG
kerana SAYANG
menjadikan AKU BEGINI!!!

ILUSINASIKU
Benarkah itu Kata PEMUTUS ku?
menjerit ILUSINASIKU
LEMAH!!!
ITU HANYA SATU UJIAN!!!
Sekecil HAMA...kenapa begitu cepat engkau mengalah???

Kataku
MAMPUKAH AKU???

Hanya tangisan membasahi pipi
menemani malam menantikan siang

Katamu
Aku yang kau "RINDU"
Benarkah ia atau sekadar pemanis senyumanku?

Katamu
Aku lah "KEKASIHMU"
Aku lah "CINTAMU"
Aku lah "SEGALANYA"

Kataku
Biarku "RAKAM" segalanya
biar menjadi bukti antara kita...
Biar KAMU selalu ingat ITU KATA-KATAMU

Katamu
Biarlah "HATI" kita
yang merasai, yang mengetahui...
INDAHNYA PERCINTAAN...
Jangan Ditangisi lagi...

Kata HATIKU...
Buatmu..

SAYANGKU...
CINTAKU...
KASIHKU...

Kata-MU & Kata-KU
Hanya DISAKSIKAN TUHAN yang SATU....
Jangan DIDUSTAI
Aku Hanya INSAN BIASA
yang mampu BERDIAM,
Duniaku ber ILUSINASI

Jawapannya bukan pada Kata-katamu
tapi pada NIATMU dan HATIMU...
Hanya pada TUHAN aku bermohon
Seiringkan perjalananmu dgn KATA-KATAMU...

Andai Di Sini bermulanya KISAH ADAM & HAWA ini...
Biarlah Di Sini Jua berakhirnya NOKHTAH persoalanku pada Cinta ILUSINASI ku...

||DISINI||
hanya
||ILUSINASI||

CUKUP!!!
||Membuat AKU tersenyum||


2 comments:

saupix said...

fulamak... template baru.. cun! :)

fuziana said...

saupix ::: tq...biasa2 je :)