Thursday, January 22, 2009

STRESS || DONUT || ICE BLENDED

Sekitar jam 6.20 petang aku dh sampai Perda ...sj mau jmp kawan.Dah lama rasanya aku tak outing camni sembang2 sama kawan2.Sejak2 hadir 2009 ni mcm2 lak yang melanda aku so, mmg patut aku release skt kepala ni kan...Sebenarnya aku pun taktau mana hala tuju aku ptg ni, nk p pkena tomyam kat Sinar Indah tgahri td dh aku jamah ckp2 hehe so mata aku tertumpa pada Nash`s Donut huhu..mcm sempoi plak aku tgk view kat sini hehe...So, jom layan apa menu aku utk petang ni :D

Donut||Ice Blended

huhu..amcam teruja tak tgk apa aku makan hehe...mmg fav aku donut wif badam n white choc ..lama gak aku tggu kawan aku sdgkan dimasa yg sama ada seseorang gak nk jmp aku...mgkin rindu tapi tpaksa aku tolak disebabkan ada perkara perlu aku selesaikan disini...maaf ya. Suatu hari KAU akan faham jua KENAPA aku begini!!! Huaaarrr mata ni ngantok sgt, dh merah2 berair menahan :| tapi disebabkan aku dpt online kat sana so tak la boring sgt ...dah tu plak D80 aku asik tpana ja tgk view menarik nk snap hehe

Donut||Ice blended Choc || my blog wif New Layout

Sedap mana pun donut aku tu, takleh lawan lagi ngn keghairahan aku wif D80 aku nih...mmg tak luak nak mjamah kalo aku dh mula shoot...smpkan kawan baik ada pun aku dh tak hiraukan ..maaf la weyyy :P . Anyway, dh lama aku tak jmp kawan aku nih...takyah la aku pamerkan siapa dia cukup memadai aku nyatakan disini aku selesa bertemankan dia bercerita apa saja tentang hidup aku, tentang masalah aku, tentang cinta aku, tentang bingung aku, tentang segalanya tanpa ada halangan....terima kasih sudi menjadi teman setiaku mendengar segala keluhan ku.Mgkn itu mguatkan diri ini, hati ini dalam menjalani hari-hari dalam hidupku. TERIMA KASIH SEGALANYA....Bila ku singkap kembali masa dan detik waktu yang meninggalkan aku rupanya dh hampir 7thn aku mengenali dia...mula rapat,mjadi teman skitar 4tahun lalu tapi tak ku sgka begitu akrabnya kami hingga kan aku rasa seolah2 hilang sepasang sayap ku andai aku kembali sepi ditinggalkan kontang tanpa cinta kerana saat itu aku kembali kepada insan yang bergelar sahabat....maaf andai waktu yg blalu mbuatkan kalian terabai dgn sikap aku!Hari ini aku mula sedar betapa naif nya aku..betapa miskin nya aku tanpa kalian...Haiippp kenapa la ngn aku ni kan semuanya bagai Hilang Dalam Terang....

Buat pertama kalinya kehadiran teman aku bagaikan pendengar yg bisu...hanya mendengar segala keluhanku...melihat titisan tangisan ku...tanpa berkata apa2. Mgkn itu membuatkan aku tanpa henti bkata2 mluahkan segalanya terbuku dihati kerana saat itu sudah hilang segala perasaan malu, segan ku...Semuanya telah tergadai dgn KASIH SAYANG dan CINTA ku yang semakin jauh aku lepaskan utk Insan lain...Biarpun aku sendiri tak mampu menempuhinya namun aku redha... Ya allah ke mana perginya harga diri ini, ke mana hilangnya maruah diri ini...semua telah kau berikan utk ku, jalannya telah kau beri tapi kenapa masih berliku persimpangan itu...Aku semakin keliru Ya allah , ada kah benar pilihan ku ini...Berikan aku ruang itu..utk menjernihkan pandangan mata ini utk melihat jauh ke hadapan...

Tanpa aku sedari, jam didinding melewati jam 8.05 malam, aku masih disitu bertemankan SAHABAT, DONUT, ICE BLENDED, LAPTOP, D80 ....rupanya masih ramai disisiku. Sedangkan permulaannya kurasakan aku keseorangan rupanya tanggapan aku silap....Silap MENILAI, Silap MENEKA...Silap PERCATURAN....Menutup sebelah mata meninjau jauh didasar hati sedangkan masih ada yang menagih ditepian sudut hati...KENAPA aku selalu ALPA dengan CINTA DUNIAWI....Silapnya ada pada aku, Jawapan nya jua ada pada aku...segalanya ada pada AKU!!!

Harapan ku moga hari esok selepas malam ni, aku kembali ceria seperti selalunya bersama SAHABAT ku itu...aku amat berharap agar AKU boleh menjadi AKU tanpa dibayangi insan lain!!!

---terima kasih semua---

||Andai ku tahu||
||Masih ada ruang utkku||
||Takkan ku||
||Bingung||
||Menjadi DIRIKU||

No comments: