Wednesday, August 20, 2008

:::My Works for This Month:::

Huh, mmg meletihkan keja aku skrg ni...tambah2 bila cuti lama minggu lepas. Ikutkan mmg la tak seberapa duduk ja dlm keta & plot ja bacaan n data dlm PDA tapi yg lenguh nya bila melayah dlm keta...terurut dan diurut, mlantun-lantun dlm keta sementara nk sampai ke satu destinasi huhu. Keja ni berskala ...semua nk kena siapkan cepat coz ada Bayar ini org utk tolong Setup GPS Ladang Ternakan kat opis aku ni...Member gak ni ..keja ngn pak menakan la katakan hehe

So, korang2 yang baca blog aku ni yang rasa nk p mana2 destinasi taktahu jalan ke apa ke leh la contact aku nk print peta ke apa ke tapi kena charge la skt... :-"

Tyttn II

Mulakan keja editing hehe

Part ni aku malas betoi nk kena editing menaip lak tu uwaaa

Apapun minggu ni aku nk kena settle semua ni sblm bln posa...Next Weeks lak aku nk kena p KUANTAN, PAHANG huh meeting punya la jauh rasanya tak mampu aku nak p...Mesti rindu sama kawan2 hehe


bzbzbzbzbzbzbzbz

nyampah betoi uwaaaa......


~~~~~~~~~~~~

Minggu ni Jadual aku betul-betul full...

Jumaat ni aku dh bz ngn KURSUS PENTERNAKAN LINTAH Anjuran Jabatan....
Sabtu dah nk bergegas ke Alor Setar shoot Weeding Member Baik aku...Balik kompom malam.....mESTI Penat huhu


Ahad dah nk bertolak ke Kuantan......

Sori kepada sesiapa yang terasa terabai dgn kebz-an aku....

Apa-apa pun...JOM p MAKAN DURIAN Balik Pulau 30Hb, Ada berani ke huhu


----sekian dulu utk hari ini...bubaiii----


4 comments:

Encik MamaT said...

30 aribulan ke... huhu... tak ajak ponn.... uwaa..... hmm... takpe la... ada kusus aritu :x

fuziana said...

oit...kori yana dh bgtau toms soh sebarkan..kursus apa?

jom ar

Es hash ei Ka Ei en said...

doyan xabes abes eh =p~

yana nk mntk tlg bley.. nk direction ke kwsn phuket :| .. nk jejln nnt sng caik jln xsesat :">

=))

fuziana said...

shem ::: hehe..selagi ada duyan slagi tu la mam ;)) :P


amboiiii smp phuket sana....nanti sponsor la yana baru yana tnjkkan jalan ;)) :P