Sunday, August 3, 2008




:::Bisikan Hatiku:::

3 Ogos 2008

9.01 mlm

Acapkali aku meluahkan perasaan hati untuk tatapan umum walaupun niatku bukan untuk semua org tahu apa yang bergelora dibenak perasaan ku...tapi ini lah hakikatnya hari ni...Bila saat aku keliru pastinya disini tempatnya aku meluahkan segala yang terbuku dihati...Segala perlakuanku hanya ingin meredakan setiap perasaan yang lahir dihati ini...tiada lain, mahupun menyakiti sesiapa disini...Hanya Aku, Dia dan "KAMU"



Mungkin ini jua menjadi DIARI kisah hidupku yang sarat dengan perasaan Cinta...Aku tak kisah lagi apapun tanggapan org lain apabila membaca disini ...kerna hati aku tulus untuk berkongsi apa saja yang berlaku dalam kehidupan ini...biar perit, pedih, lulur segalanya akan ku kongsikan agar segalanya boleh dijadikan sempadan dan teladan untuk bersama....Aku jua tak lekang dari mengecapi hari-hari bahagia seperti insan lain...Dan aku amat menghargai setiap detik yang berlaku dalam kejadian ILLAHI untuk aku sehingga ke hari ini...Alhamdulillah atas kurniaan dari-Nya yang tak pernah lekang dengan petunjuk dan teladan untuk aku...

~~~~~~~~~~~~~~




Duhai mata yang melihat ke arah segala pelakuan ku, yang melihat rona di segenap lubuk hati ku ini...renung lah setiap lirikan ku agar aku tak berasa tersesat melangkah...renung lah ke dalam anak mata ini agar aku yakin dan pasti dengan apa yang tertulis sekarang untuk Aku & KAMU...Perhatikan setiap berona nya mata ini agar aku tak tersasar dari panduan -Nya kerna aku tak sanggup lagi untuk menitiskan mutiara yang bertakung di kelopak mata ini...Sungguh...aku tak mampu untuk menahannya tapi Berilah Aku kekuatan untuk segala kelemahan itu...Agar aku PASTI hidup ini masih memerlukan KAMU disisi.



Yakinilah setiap apa yang Kau tuturkan, lakukan utk Aku agar dihati ini tiada perasaan was-was lagi...Peluk lah aku seeratnya Agar aku dapat merasai betapa hebat degup Hatimu , Betapa hangatnya Kasih yang mengalir dalam dakapanmu...Ciumi aku agar aku berasa tenang, agar aku dicurahi hati yang penuh kelembutan untuk mencintai Kamu seadili aku, seadanya aku SAYANG...DAN Genggami jemari ku sepanjang perjalanan ini agar aku tak sesat dilantasan DILEMA...Itu pintaku, agar Perjalanan kita tidak lagi SONGSANG...tidak lagi BERLIKU...tidak lagi SEPI seperti dulu kerna AKU SENTIASA ADA UNTUK KAMU....


Aku tahu, begitu sukar untuk kecapi kebahagiaan yang kita impikan tetapi untuk semua itu Aku harap kita saling Percaya, Jujur, Ikhlas pada setiap yang kita lakukan,..

SAYANG...Sesungguhnya aku tak sanggup untuk memulakannya semula...DAN

Hanya ingin meneruskan segala yang telah kita mulakan sehingga ke akhirnya tanpa KEHILANGAN setiap detik yang telah kita coretkan bersama....

No comments: