Wednesday, July 9, 2008


:snow31::::My New Love, New Baby::::snow31:

Nothing to say but now i got a new baby Nikon D80....hehe


:::Tadaaaaa:::

:::Posing wif my new D hehehe :::

::::Just Klik n Klik::::

:::my 1st snap wif D80:::

~~~Really Love D` Flowers~~~

~~~Now, every things changes....~~~

25 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> apa2 pn yg kita wat, jgn ada jemu...biar sentiasa ada debar...di setiap saat tnpa waktu!!!

fuziana said...

mat tahir ----> yup....every things :)

(o_0) said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jelesnyeee nak jugeeeeeeeee

yana hadiah kat cheq besday cheq nnt :">

:))

fuziana said...

shem ---> jeles nape? hehehe

erm, nk adiah?yana bg kepsi leh tak?

[mohamadtahir] [mz] said...

nor fuziana 'ashikin----> sejak bila pndai pggil nama i niiii:-?

Intan said...

waaaaaaaaaa congrat \:D/ sbb dah hidup baru :| dgn baby baru :D


cantik munge tuh :"> kim salam pada tuan dia ek :| :-s

fuziana said...

mat tahir ----> sejak2 ni kan i perlu lakukan byk perubahan dlm hidup :|

u tak suka ka?



intan ----> maceh :* erm, dh makin bkembang rezeki yana pasni intan ngn baby baru ni :D


cantek ke munga tu...mmg hanya hiasan hati tapi kelopaknya akan berguguran jua :-s

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> bukan x suka but risau tetiba begitu drastik...prubahan perlu ikut keadaan sekeliling supaya buleh diterima-pakai..

kalu advance sngt takut ada yg lembab dan x sempat lihat...then hilang begitu saja tnpa ada prasaan apa2 samada sayang atau bersalah...

fuziana said...

mat tahir ----> lumrah manusia mahukan perubahan yg ketara, drastik. semua tu hanya memenuhi permintaan hati tapi akhirnya jiwa yg lara menahan sebak didada....tak siapa yg mahu dpersalahkan tapi kerap kali mejadi tin2 kosong yg bselerakan, disepak ke sana ke mari hanya utk manafaat kan sekian alam , sekian hati....ohh, begitu dramatik hidup ini tak siapa yg tahu....


dan...setiap langkah, setiap petuturan, setiap pcaturan, setiap titik, setiap detik , setiap...setiappp apa yg berlaku pasti ada Debar dan Getarnya agar...Kita selalu sedar bahawa ia nya lahir dr hati yg suci dan tulus...... :|


p/s--------- mngkin aku hanya pandai berkata tapi tak mampu utk kotakan kerna itu ada istilah dlm hidup ini, Jd nya Aku Insan yg Bagai Tin Kosong......

[mohamadtahir] [mz] said...

ermm....nmpknya bnyk dh u blajar..

..harap u tanam dlm hati sedlm2nya supaya x ada walau secubit dendam utk sesiapa..

kerana dendam akan timbul ego yg buat diri buta tentang nilai perasaan dan kehidupan insan yg pernah disayangi...

kerana dendam juga lah kita akan lupa tentang maaf..kemaafan...memaafkan..

siapa kita utk menghukum?

biarlah mengalah dari sombong yg bodohkan diri sendri..sb dunia bulat, kehidupan mcm roda...x slalu dipuncak!!!

fuziana said...

titisan airmata yg membanjiri pipi ku seabad yg lalu telah byk mgajar diri utk menerima apa sj tohmahan dan kritikan kerana aku selalu sedar aku tidak selalunya berada dipuncak..mahupun selalu bertakhta dihati sang pencinta,...kerna itu hatinya terluka lagi dek hirisan kata2 ku yg bisa bagai selumbar.dan aku bersedia andai tiada lg maaf dan ampun cuma sbg insan aku stiasa menerima siapa sj dihati,dijiwa,dicinta,dirindu,dikasih,disayang selagi mampu hidup ini diteruskan....


Hukuman bukan kita yg tetapkan tapi biarlah kita diadili oleh Dia yg Satu....kerna selayaknya kita mampu memaafi...

Hidup ini hanya sementara,,...selagi mampu ingin ku curahkan kasih dan sayang ini pada yg sudi, ingin ku cintainya sedalam hati ku agar tiada lagi rasa dendam dan luka dihati...ntah siapa...ntah bila..ntah dimana jalan ingin ku redah, pastinya aku kan Kabur kembali mcari Cinta Sejati.... :|

[mohamadtahir] [mz] said...

itu lah cinta...

dunia cinta penuh warna..terpulang pada pasangan utk mencorak demi bahagia..

cinta perlu dipupuk dgn warna keceriaan supaya setiap waktu itu penuh bermakna dan jadi sejarah sepanjang hayat...biarlah cinta menjadi rahsia peribadi dan hak milik bersama utk dikongsi...

adalah zalim utk kita menghukum sesama insan walau ada sehalus kuman atau sebesar mentari kesilapan...
zalim juga memaksa pendirian dan perasaan insan lain,

cuma doa dan harapan agar yg silap d perbetulkan bersama...

(o_0) said...

xmo kepci nk nikon tu :x

:))

fuziana said...

hcj ----> pendirian, ketetapan hati adalah milik setiap insan dan kita sebagai insani hanya mampu mendoakan setiap plakuan dan tingkah kita direstui oleh-Nya....

cinta tetap dcintai, rindu tetap drindui, kasih tetap dkasihi, sayang tetap dsayangi...jd kenapa perlu diresahi hati dengan dendam dan ego kerna cinta itu begitu asyik dan indah....


siapapun aku, kau, dia, kamu dan mereka...kita tetap insan yg ingin dicintai, dmanjai, dcumbui, disayangi, dikasihi, dirindui...

Berpijak dia alam nan satu, menadah memohon direstui agar segala doa dimakbulkan Ia.......





shem ----> :O nk nikon tu....oh, tidak kerna itu harta kesayangan hamba [-X [-X

abis wat poket i bln ni tau :((

[mohamadtahir] [mz] said...

itu lah yg terjadi...bila dlm realiti kehidupan..stiap yg d ceritakan..d angankan atau d harapkan x mungkin sama bila d alami..

so.. jgn ditangisi setiap perpisahan atau pemergian tp syukuri pada setiap pertemuan..
lagipn kerana pertemuan lah adanya perpisahan...

fuziana said...

hcj ---> andai hembusan nafas yg terakhir pasti nya tiada lagi pertemuan dgn ku buat esok hari nya......

Intan said...

tin kosong kalau jual pun dpata duit la :|


tin kosong pun ada harga la :D

fuziana said...

intan ---> duit lg penting or kasih syg?

PenyuXP Professional said...

sini pun jadik tpt nak berjiwang karat gak yerk... hahahahaha..........

[mohamadtahir] [mz] said...

penyu---> uittt....hg mcm bau jaa nooo:-"

[mohamadtahir] [mz] said...

penyu :::: hehe...biasa la :P

fuziana said...

penyu :::: mcm u takto i kan mmg jiwang ;))

PenyuXP Professional said...

hcj :: aku dapat bau laa... :))




yana :: dah tau dah ... hahaha

buntalshoot said...

baby baru.. heee.. mau tak tido malam...

fuziana said...

buntal:: sapa lak buntal ni...

tido mlm lena ja la :)