Monday, July 28, 2008

::::Minggu Lalu (22 - 25 Julai) ::::

(22 Julai- 25 Julai)
:::DEMAM, BATUK, SELSEMA:::

Dah lama aku tak luang kan masa kat sini...nk kata bz sgt , aku mmg tak banyak keja sgt walaupun ada part yg dah bertambah tapi mgkn skrg ni musim buah so, mcm2 penyakit yg menyinggahi aku...hehe Agak lama kali ni aku demam dkt2 2minggu, semua terganggu tido malam, keja, mood keja... tapi apa kan daya semua tu dr illahi ku terima sj...Malam pun dpt tido 3-4 jam ja b4 subuh asik batuk tak berenti smp aku rasa tekak ni dh takde apa2 lg nk kuar, tinga ni dh mcm nk pecah batuk...

Owh...demam...demam...demam....
:snow10:

Erm....suara aku yg merdu ni pun dok serak2 basah smp hari ni blm sembuh2, ubat ni dh mcm2 aku cuba, petua org tua dh mcm2 aku buat tapi tetap tak lega ..ntah la terseksa sgt, namun aku gagahkan jua mjalani khidupan spt biasa...SEDIHNYA...
:snow25:
TAPI, sungguh pun Demam, Selsema, Batuk tapi selera aku tetap tak putus hehe
Kat mulut ni pahit, tak lalu tapi bila sumbat semua abis.....erm, nasib la kan sapa yg kesian tgk i tu yg dh terbelanja ke apa ke..minta halal la yer, mmg i mam banyak pun skrg ni huhu
:snow15:
Nasi Goreng Special


Antara menu yg mmg aku idamkan masa cuti, akhirnya dpt jgk
nyummmnyummm

Cedap bangat walaupun DEMAM

No comments: