Thursday, July 31, 2008

:::Hidup ku Kau Ukir Seindah CINTAMU padaku:::



KAMU...
Hadir mu dalam hidup ini tak penah aku duga..
Tak pernah aku impikan
Tapi pernah kah KAMU tahu bahawa setiap sentuhan mu, kata2 mu, lirikan mata mu membuatkan hati terpaku,...

Dan
Dari hari ke sehari yang berlalu...
Membuatkan Perasaan Rindu, Cinta itu memekar hinggakan melahirkan perasaan Kasih padamu...
benih SAYANG yang berputik ini jua membuatkan aku Tak Mampu untuk melepaskan KAMU jauh dari sudut HATI dan Pandangan ini...

Aku tak mampu LAGI...
Tak MAMPU lagi merayu agar KAU MENYINTAI AKU...
agar KAU MENGASIHI AKU...
agar KAU MERINDUI AKU...
agar KAU MENEMANI KU SEHINGGA HUJUNG NYAWA KU
Andai yang tertulis untuk Engkau & AKU itu bukan KITA...

Biar bergunung CINTA INI...
KASIH INI...
SAYANG INI...
RINDU INI pada KAMU...

Siapa KITA??? Takkan mampu menahan andai tiada RESTU dalam menjalin ikatan...Hanya yang terjalin PERASAAN yang satu antara kita...memekar tapi tak tahu dimana hujung nya...

Mungkin ini lah DUGAAN & HALANGANNYA aku bersama KAMU....kerna AKU tak kenal ERTI mengalah SAYANG...

Aku percaya pada ketentuan...DOA wanita ini, agar Suatu hari Hati WANITA yang bergelar IBU itu jua memahami Bahawa HATI wanita ini tulus dan ikhlas untuk LELAKI itu....ANAK itu...kerna WANITA ini jua mahu membahagiakan LELAKI itu sepertimana mahunya WANITA ITU DAN WANITA LAIN....

Buat Insan Kesayanganku...
Percaya lah pertemuan ini pasti ada yang tertulis indah untuk kita berdua...bukan hanya dengan secebis dugaan ini membuatkan hati kita rapuh untuk mematahkan perjalanan yang telah kita raih bersama...

Berdoa lah SAYANG pada DIA yang satu, Pada DIA yang mengadili perhubungan ini ...agar KITA direstui oleh -NYA dan WANITA itu...

Tiada yang terindah ku harapkan selain CINTA,KASIH dan SAYANG MU...Tapi...BERDOA LAH untuk KITA DAN MEREKA YANG DISAMPING KITA, DIHATI KITA....KERNA hati ini,jiwa ini, WANITA ini ingin menempuh sebahagian dari APA yang telah KAU TEMPUHI ...



~~Aku Bukan Lagi Diriku TANPA Kamu~~



My Feeling ---- AKU TAK MAMPU LAGI DAN TAK PUNYAI KEKUATAN UNTUK MENEMPUHI SEMUA INI...Berikan aku kekuatan...Hanya tangan ini mampu menadah DOA & RESTU dr-NYA untuk KITA berdua..


"Kumencari -kumencari apakah salahku
Kau buat ku termenung sendirian..."
---MUNGKIN ADA SALAH SILAP DIRI KU KITA DIUJI BEGINI DAN AKU AKUR SYG---

No comments: