Monday, May 5, 2008


~~~~~~1st kat Labuan~~~~~

Huarrghhh, penat betul aku hari ni...jam 3pg dh bangun gara2 nak naik flight kol6.45 pagi ke labuan...dr penang transit kat klia hehe tapi hampeh nya rini seat aku sebelah sepasang mat salleh. erkkk, jd cimut la ...diam tkedu jerk aku huhu. Apa lagi kesempatan yang ada aku membuta dr naik belon smp la belon mendarat hahaha tak sedar diri betoiiii....Tepat jam 7.35pg smp di airport KLIA, sempat gak aku online tgk apa yg patut kat vf.Erm, ramai gak staff s`msia yg g meeting kali ni...tgk gak kot ada classmate aku tapi sorang pun takde semua dah tuo2 g sana :-ss . Tapi semua tu tak jd hal kat aku...dh biasa bersendirian ke mana jua aku pegi :>

Entah nape la aku hari ni, naik je flight membuta....Erm, dr Klia 9pg terapung-apung smp jgk di Labuan jam 11.35pg huhhh lapar nya peyot aku ni, dr pg asik kenyang tido ja haha...dingdong2 smp hotel dh kol12.00, kali ni lepak kat WaterFront tepi laut beb cuma kali ni pmandangan laut dh tak cantik ...dihadang ngn benda alah apa ntah..rugi2 but yg specialnya ada swimming pool cantek bangat teruja aku nk myelam ....leretan mata aku smpt lg tgk port2 cantek kat sekitar hotel ni nk amik pic tapi cam tak smpt nk wat semuanya...

Yesss, dpt bilik single besar bangat biliknya...bestnya dpt katil besar, nyenyak lg la tido aku mlm ni...sambil2 guling2 atas katil apa lg keja aku, online la...ym apa patut :> sedangkan perut ni punya la lapar :((

Jam 2ptg-6ptg

time cari makan n jalan2 kat labuan....rini aku mkn nasi goreng ikan masin jer, punya la pelahap nya maklum la lapar, bkn aku sorang ja yg len2 pun sama..mghadap mkn sampai tak panggung pala heheh...
pas makan we all g Taman Burung,jmp kawan2 kat sana :) smpt gak snap pic walau pun tak banyak...hehehe layari la sorotan di bawah .... :D


huhu ni je smpt kalo tak asik amik gmbr org jerk

teruk toi pic ni :((

luas nya ngangaaaa hehehe

apa yg pasti esok g jalan2 lagi hehe...penat tapi sonok :D
penat la nk taip byk2, nanti aku smbg lg yerk




No comments: