Tuesday, May 25, 2010

Jangan KACAU Privasi AKU....


Hurmmm mcm mana lagi aku nk cakap pun taktau...dalam bahasa yang bagaimana lagi aku nk luahkan pun aku dh kehilangan punca utk menyatakan JANGAN GANGGU PRIVASI aku lagi, biarpun apa yg terpapar dia BLOG ni sangat menarik minat...itu adalah HAK aku, PRIVASI aku, MILIK aku dan semuanya utk kebaikan dalam perjalanan hidup aku seharian dan jangan diperlakukan seperti aku tak pernah menyatakan yang aku TAK SUKA diGANGGU....

Siapa DIA,
Dimana DIA,

Jangan TANYA aku.... AKU TAK SUKA

Sunday, May 23, 2010

Bridal BLISS 2010









Saturday, May 22, 2010

Model Shoot

Dila @ Mengkuang Dam


Sya, Ro Zai Na & Lydia @ Metropolitan Park


~~~~~ ^-^~~~~~

Friday, May 21, 2010

i m back....


Assalamualaikum

Hmm..mcm mana aku nk start eh, dh lama tak memblogkan diri aku nih huhu...Nak kata bz tu takda la bz sgt..nk kata takda cerita, byk je cerita nya mungkin sebab aku sangat MALAS nk updet kan huhu...

Harapnya aku mampu cekalkan diri aku utk terus menaip di blog ini sampai bila2.InsyaAllah.
Untuk pertemuan kali ni elok la rasanya aku paparkan gmbr2 yg dah lama aku tak up kt sini.Mesti ramai yg rindu kan :X

Walahaiiii aku pun taktau nape tiba2 hari ni aku terasa nk sangat menaip...walhal kepala aku sangat sakit ketika ni..Tuhan je yg tahu betapa peritnya aku tanggung dr semalam.Meh la kita layan aktiviti aku sepanjang tahun ni :)



Hasil dr aktiviti menembak ni...esk plak aku up...so TUNGGU....
OUT...daaa~~~