Monday, January 24, 2011

Alah + Outing...






Niat dihati cuma nk berehat di rumah...skrg ni aku rasa letih sgt, tak mampu nk buat apa2...tp bila diajak suami utk tgk2 AMIR ALIAS shooting kt Taman Belia, mmg takda alasan untuk aku menolak, bila lagi nk bjalan2 kan. Balik je terperuk kt umah, asek2 tgk muka isteri yg dok alah...Lagipun kuar kali ni nk test nagivator baru beli hehe...

So, biasa la di awal perjalanan mcm2 aku mintak nk itu nk ini kesian encik suami...terima kasih ya sudi layan isterimu yg mmg tak tentu arah ni...dengan rasa tak bersalah, dh la lambat thegeh2 nk mcm2 kan :) tp niat tu mmg tak mampu dh nk menembak cm org lain,nk p jengok kawan2 jer hehehe tu yg lewat,org start kol2...kol4.30 br kami sampai. :)

Happening giler tgk diorg posing2...teruja aku tgk, apapun aku mmg bterima kasih sgt pada AMIR ALIAS & THE GENG...sporting panaskan aku ngn lens2 diorg huhuw...lupa diri plak yg td ms awal nk p bkn main pening lg hehehe...segalanya bjln sgt lancar,i m happy n baby to0 :)

After shoot ingt nk p strobist kt padang kota tp.......PENING, ALAH, MUNTAH :( tak smpt smp umah dh singgah kt Petronas Perai uwekkkk :( sori la syg takleh p strobist..nnt dh ok kita pegi lg yer....anyway thanks sgt2 sbb bwk jln2 yer :) muahxsss!!!!

No comments: