Wednesday, January 5, 2011

[1,2 another 1 to be 3]

[2011]

Berlalu sudah perit getir 2010, dan akhirnya mampu jua aku melalui 2011...Alhamdulillah masih ada kesempatan utk menikmati keindahan yang dikurniakan ILLAHI padaku...

Perjalanan yang masih basah ini sungguh mengembirakan aku...malah bkn sj aku tp buat insan-insan yang aku sayangi.Pemulaan yang baik dan manis untuk aku tempuhi pada 2011 ini, mohonku pada-NYA semoga perjlnan ini penuh rahmat dan petunjuk...KU mengharapkan ketabahan dan keberkatan dalam diri , perkahwinan dan keluarga.

Buat Suamiku yg Tercinta
Ku doa buatmu kesejahteraan moga mampu membimbing aku dan insan yg bakal hadir dlm kehidupan kita nnt...Moga kau mampu menjadi ketua keluarga yang terbaik buatku...Amin. Terima kasih diatas segala kasih sayang yg telah dilimpahkan utk ku selama ini....dan sesungguhnya akan ku semai kasih sayang itu utk selamanya...
Aku S.A.Y.A.N.G kamu dan "dia"

"Semoganya semuanya BAIK-BAIK saja"
"Terima kasih pada KURNIAAN-MU yg tak terhingga..."


9 comments:

beruang hijau said...

noyu bakal dapat anak sedara ker?
waaaaaaahhhh...beshnya...

fuziana said...

huhuw :D

fuziana said...
This comment has been removed by the author.
(o_0) said...

congratess!!!

fuziana said...

tq shem :D

Intan said...

kembaq kan :d

(o_0) said...

ye ke kembar??? wahhhh.. syoknye.. take care ye puan yana. :p

fuziana said...

intan..oit...ada plak :P

fuziana said...

shem..jgn dgq intan tu.bkn betoi hehhe