Thursday, July 8, 2010

Terima Kasih SAYANG kembalikan SENYUMANku

Aku baru je balik dari sana....br sgt2, 3hari jer nape la kejap off kejap on ni.Plsss jgn la wat cmni, dh hampir tiba masanya. Separuh jiwa ku telah ku serahkan utk separuh perjalanan ku ini,Jgn kau calitkan dgn sedikit kekotoran duniawi itu syg... :|

Semalam aku tahu apa yg blaku walaupun kau nafikan..dan berkali ku katakan...biar apapun yg kau selindungi aku...biar apapun yg kau bohongi aku SEMUAnya aku tahu....cuma ku harap kau hormati kesabaranku ini....

Duhai CINTA,KASIHku
Usah kau gusarkan lg PERMATA yg dicari
kerna ku ingin mencari pemilik duniawi yg boleh membawa aku ke sana...InsyaAllah
Sayang...
Selalu ku ucap
betapa gusarnya hati ini, betapa risaunya hati ini....
betapa takutnya diri ini menanti hari2 itu...ku kuatkan semua ini demi kamu.
tolong la pelihara sptmana aku peliharainya utk seketika masa yg bakal tiba itu syg,,,

--------------------------------------------
Episod CINTA kita

Sunyinya hari ini...
Suramnya pagi ini....
Aku masih dikamar....SAKIT, PERIT
menahan kesakitan duniawi dan hakiki...

"Tolong check lagenda budak setan ader lagi tak?"

aku terus call...tp tak berjawab :|

aku msg

"syg silap msg ke?soh sapa check?awat tak angkat phone"

"syg la...dlm meeting ni"

huh dlm meeting tp blh lak msg...hati ku bkata sndirian.mesti nk dtg sini kan...hatiku berbunga riang...lantas ku cpt ku menaip lg...

"Oooo, nk mai sini kan...yeahh bestnya...."

tp DIA balas

"mai mana?"

HAMPA :(

ku tak putus asa...ku persoalkan lg utk kepastian

"dh tu watpe tanya...mesti nk mai sini kan..kan dh janji mesti p tgk sama2....btl kan nk mai..."

"check jer la...xble ke?"

aku tau tu nada yg aku paling tak suka , dgn hati yg merundun saut ku

"ble...jp g ye..."

"tlg yer"

"ok"

"nnt ** bg upah...thanks syg"

"ur welkem"

dlm hati ni tak terkata..hati perempuan sgt kuat mencurigai...adakah kerana semalam, hari ini dia mlupai janji2 dan kata2 yg penah terungkap...Ya Allah kau kuatkanlah hati ini menempuhi dugaan ini...Dalam sebalan dihati ku penuhi jua pemintaan dia...tp tayangannya dh abis...

"lagenda budak setan dah abis tayangannye."

msg tak bjawab....

"syg...."

"syg..."

call tak angkat....aku msg lg....

"syg"

"yer syg..awat?

"syg kt mana?meeting lg ka?"

"br kuar ni...awat?"

dlm hati ni sakitnya tuhan je tahu...kot la nk call balik...psoalan AWAT tu mmg pantang btl...Arghhh sedihnya :((

"takde la..nk call, nk cakap....hari ni blm smbg lg kan :( "

"awat ni?msg jer la"

hurm...ntah la hati ni...dr pg td...smp jam 5.33ptg dia lansung takmo angkat phone.... :(

5.47ptg call masuk.... [malas nye nk angkat, mata dh membengkak ni...]

Assalamualaikum syg...

"wslm"

"btpe tu?tido lg ke?sakit lg?"

"tak buat pe...a ah sakit lg..sakit ati pun ye gak...p mana?call takmo angkat?"

"ada la...kan ckp dh td meeting...sabar la...." [nada gelak2]

dia ni takto ke aku ni sakit ati :((

"syg..esk keja tak?"

"keja kot..tgk la kalo keja pun sat ja, tghari dh kat umah nape?"

"esk kita bfast sama yer syg..."

[bungkam hati ku...GILER ke nk aku g sana ke mlm ni, buang tabiat nk sarapan sama2 dh la jauh]

"mimpi ke?kan ke jauh ni..nk soh org p sana ke" [marah toi nada aku huhu"

"hihi...SUPPPRISEEE.... ** Kt P**** V*** ni....jom mkn syg,,, lapa la...."

sayu je aku dgr jawapan tu...hati aku dr semalam hancur, dia lg nk hancurkan lg....nk wat main2 ke dia dh dkt sini....

"JGN la main2,,,tak suka la!" td ckp dlm meeting....ni mcm mana blh smp sini"

"dlm meeting tu OTW la syg...suprise tak?hehehehe"

"benci arrr cmni...kalo org buat mesti kena marah kannnnn"

"tau takpe...hehehe...lapa la syg"

"tunggu yer jap g bekal akan sampai ye..."

"takyah la syg...nk tido je ni, mlm ni letih..."

"la mkn ler dl..tggu tau nk siap2 ni" wahhhh excitednya aku hahahaha

"takyah la...dh nk tido ni...esk ye mskkan sambal bilis ye syg..."

"btl ni?kalo camtu takpe la..esk la mskkan sambal bilis...esk je la jmp yer"

"ok syg..nnt ** call lg yer...i love u, miss u, muahxss "

"okais...love u too..miss u too...muahxsss"


Hehehehee sakit yg dok melanda 3hari lepas terus ok.dlm sakit pinggang,,sakit segala mcm tu pun dh lega.haih...rupanya sakit 2 dlm 1 huhu....

Tak berapa lama pastu...

"kau dan aku..adalah satu..tak kira apa...segala rintahan aku engkau selalu ada"
berdering lg....

"Assalamualaikum syg"

"syg... ** lapa la..."

"wslm...kan dah ckp takleh lena punya kalo lapa...tggu la jap yer nk g hntrkan bekal yer tp sambal tumis petai ngn ikan goreng je ye...."

"sedapnya petai...blh la..nnt smp call yer, ** tggu kat bwah ye"

"okais...."

So ...takyah tunggu esk ...ptg tu jgk dh dpt jmp huhu

"thanks syg..sori la yer...teringin plak nk mkn smbal petai...nk pejam pun dok teringat ja...hehehe"

"ur welkem...tggu yer"

Jam dh dkt kol7...hurm mmg tak smpt la nk dating, pas mknan je la..lepas magrib dh DIA nk g keja...takpe la asalkan ada depan mata aku dh lega.esk pas dia keja mesti dpt dating yeah...

Sebenarnya byk urusan yg nk diselesaikan bln ni...hrp2 2.3 pkara dpt kita selesaikan dlm ms yg singkat ni InsyaAllah...

TERIMA KASIH Sayang Kembalikan Senyuman ku...

Sayang Kamu

No comments: