Friday, May 21, 2010

i m back....


Assalamualaikum

Hmm..mcm mana aku nk start eh, dh lama tak memblogkan diri aku nih huhu...Nak kata bz tu takda la bz sgt..nk kata takda cerita, byk je cerita nya mungkin sebab aku sangat MALAS nk updet kan huhu...

Harapnya aku mampu cekalkan diri aku utk terus menaip di blog ini sampai bila2.InsyaAllah.
Untuk pertemuan kali ni elok la rasanya aku paparkan gmbr2 yg dah lama aku tak up kt sini.Mesti ramai yg rindu kan :X

Walahaiiii aku pun taktau nape tiba2 hari ni aku terasa nk sangat menaip...walhal kepala aku sangat sakit ketika ni..Tuhan je yg tahu betapa peritnya aku tanggung dr semalam.Meh la kita layan aktiviti aku sepanjang tahun ni :)



Hasil dr aktiviti menembak ni...esk plak aku up...so TUNGGU....
OUT...daaa~~~

2 comments:

Anonymous said...

nice pic..

Anonymous said...

cute sbb montel...