Tuesday, January 5, 2010

2010 Menjelma jua....



2010 Akhirnya mengunjungi jua kehidupanku...berakhir segala liku2 perjalanan 2009 yang selama ini mencampingkan rentak langkah ku..biarpun begitu aku bersyukur segala kekalutan dulu akhirnya dapatku akhiri dengan tenang dan mendamaikan...Syukur Alhamdulillah...

Sukar untuk aku luahkan betapa hati ini keliru...betapa hati ini sakit sepanjang 2009 dan betapa letihnya diri ini pabila mula mendambakan diri pada minat yang kini mulai mewarnai kerjayaku...Sisa-sisa 2009 telah ku habiskan dengan melangsaikan kerja2 hakiki dan komitmen tambahan yang aku pilih sebagai photographer jalanan....Syukur semuanya dapat aku selesaikan mengikut jadual melayu yang aku cipta....huh...sangat lega...dan tersangat bersyukur pada rezeki yang telah DIA berikan padaku...

Rentetan di bawah ni adalah aktiviti yang aku jalani spjg aku mem"block"kan blog aku ini dari gangguan anasir yang aku ingin dia tahun...BIARKAN AKU SENDIRI BEGINI...dengan duniaku dan teman seperjuangan ku....Sekian....Harap Maklum hendaknya...


1 comment: