Sunday, November 15, 2009

||Terima kasih buat aku MENANGIS lagi||

BUNGKAM,Terima kasih buat aku menangis lagi...Ku harapkan panas hingga ke petang rupanya gerimis berjurai dikelopak mataku. Kenapa ??? ibaratkan aku seperti tak pernah ujud sedangkan aku tak penah sehari pun mengabaikan engkau...Aku tertanya sendirian kenapa perlu aku lalui semua ini...untuk apa lagi aku menangis sedangkan engkau tak pernah menangis untuk aku...Dugaan...itu dugaan buat aku cuma kekadang kurasakan TIDAK ADIL untuk aku...Kau punyai teman, begitu juga aku cuma beza nya AKU PEREMPUAN, KAU LELAKI ...Kau bebas kenapa perlu aku begini...Aku tak mampu lagi merayu untuk ungkapkan JANGAN kau lepaskan GENGGAMAN ini...JANGAN kau rungkaikan PELUKAN ini...JANGAN kau sisihkan PERHATIAN untukku...semua itu melemahkan ikatan antara kita. Seringkali aku katakan JANGAN biasakan aku BEGITU & BEGINI kerna suatu hari kau akan berasa betapa JEMU bila aku terlalu mengambil tahu, mengambil berat, mengambil endah...Atas itu jua hari ini Aku MENANGIS lagi....

AKU
Begitu, Begini
KERNA
aku SAYANG, CINTA kamu
namun
TERIMA KASIH
semarakkan cinta kita
bersama
AIRMATA

No comments: