Tuesday, November 17, 2009

MERAH!!!tanda KEMARAHAN...tanda KUASA...dan mungkin jua tanda KEKECEWAAN pada hati...Namun semua amarah dan sifat-sifat -ve tu cuba aku buang jauh dari penceritaan hari ini...

MERAH!!!tanda CINTA yang membara...MERAH...tanda ikatan. Hmm menarikkan bila aku cerita pasal Merah tanda ikatan ...menarik cam pic yg aku sertakan kt entry kali ni..comel kan kaki tu [kaki aku ler tu] hikihihik...pomot kit kaki aku yg bem tu huhu :D Ntah la camna la tiba2 aku leh jumpa pic ni bila dok belek2 phone aku tu..so apa lg amik kesempatan la touch up ckt2 bg umpphhh lg :D

Sesekali aku terasa sangat teruja dengan tempekan inai2 yang memerahi kuku si dara dan si teruna...perasaan ini sukar untuk aku gambarkan betapa mewahnya saat itu berbusanakan pakaian yang lagak bagai sang raja dan puteri kayangan...itulah yang lahir dari hatiku setiap kali shoot pelanggan2 aku. Kejutan mata gak aku ni bila tgk si dara sangat cantik di oles...si teruna yang segak mendatangi si puteri...Apapun inai dijari melambangkan seribu satu makna yang sukar untuk kita tafsirkan...MERAH nya mungkin memberi maksud kepekatan darah yang mengalir..getaran setiap empunya diri memberikan warna yang berlainan...cantik si pemakainya tampak pada jemari yang berkemerahan...itulah tanda SI RAJA,RATU sehari ....aku pun taktahu kenapa tiba2 aku nk bercakap mengenai MERAH...mungkin hati aku pun sedang MERAH...merah MARAH?merah CINTA?itu smua mampu aku simpan dalam hati ini...Moga warna MERAH ku ini mampu memupuk sifat sabar dalam diri aku mulai hari ini..i.allah :D

Ceritanya mungkin tak sama langsung ngn gambar tu kan..korang pun mesti ingat i got sumthing nk share kt sini rite...but nothing la..cuma mo cerita apa yg sedang aku fkrkan saat dan ketika ni...mmg la keindahan tu ingin aku kecapi satu ketika nanti tp blm sampai masanya untuk aku btl2 merasai getaran sebagai Ratu Sehari :"> so korang bersabar la menanti kehadiran hari2 bahagia ku nnt yer :D Nak ckp bila tu aku pun tak berani nk janji but...semua tu sedang dalam perancangan aku, harap2 tiada lagi yang menghalang..aku selalu berdoa...ckp lah ujian ku setakat ini..permudahkanlah pintu jodohku ini...Amin.

Merah..merah hatiku.... :X :X :X tanda aku sangat CINTA...sangat memBARA dalam kasih sayang dalam diriku...hohoho....
Cukup smp disini dulu...nnt mcm2 aku merawit kt sini..tkantoi lak kan ;))
so...
SILENt MOOD is BETTER

~~daaaa~~~


No comments: