Saturday, November 14, 2009

||Saat Ku IDAMkan...hampir TIBA||


Well...apa benda ye mo ngomong kt sini... :-? but dalam pala aku skrg cuma 1 "Saat ku IDAMkan ...hampir TIBA" Yeah....apa ye benda tu...Wait & See...huhuk...

Perjalanan ku dh semakin jauh....kenangan pun dah penuh dalam ingatan...pengalaman tak penah cukup, tak muat dah dada ni nk simpan...tp hari2 aku masih didatangi kenangan dan pengalaman.Mungkin 2perkara itu mampu mematangkan aku dengan secebis senyuman dibibir.. :D

Yeah....Dalam seminggu ni, walaupun sakit menanggung beban yang menimpa diriku namun tahukan dalam hatiku berbunga riang kerna Saat yg kuIDAM kan suatu ketika dulu datang menghampiriku...Biarpun Jauh beribu batu namun kehadiran itu seperti ada diSisi ku...Alhamdulillah disaat penuaan wajah dan umur yang mendatangi aku masih aku diberi kesempatan yang aku rasakan telah lama hilang dan takkan KEMBALI..tp Kuasa ILLAHI tak siapa mampu menahan...kerna kesempatan DULU nya masih milik aku wlaupun buat seketika ini....Mungkin aku tak mampu mengenggaminya namun cukup buat aku menadah, merasa perasaan yang telah lama bersarang dihati dan fikiran...Terima kasih kerna mengotakan sedikit angan ku...walaupun tak seindah impian yang ku harapkan. Jalanku mungkin bersisa pada kenangan itu namun ia sememangnya milik KITA....tak mungkin ada yang mampu memahami aku sepertimana dirimu...

Lihat duniaku....terlalu byk perubahannya...terlalu byk langkahnya....Suatu hari akan kubuktikan betapa "Saat ku idamkan itu....sememangnya MILIK aku" takkan ada yang mampu menghalang segala kemahuan ku itu...telah lama ku turutkan segala kemahuan yang bukan utk diriku. Setelah sekian lama aku akurkan segala ketentuan...tiada sebarang usaha , aku cukup mengharap pada ketentuan namun ia hanya mampu membuat aku menangis sendirian...

Tangisan yang bersisa ini ingin ku simpan utk hari bahagiaku...sungguh ...itu pintaku pada hatiku yang lemah ini..sungguh itu yang ku rayukan pada satu hati yang inginkan aku bahagia....Terima kasih memberikan aku ruang untuk menjadi diriku 17 tahun dulu. Impian sesuci umurku dulu membuat hari ini aku terlalu daif menyuci segala kekotaran perjalananku...Namun telah terukir indah impian itu untuk ku kecapi dengan senyuman dan dptku rasa betapa Saat itu semakin menghampiriku...Ingin ku laungkan pada dunia...Aku ingin selalu BAHAGIA spt hari ini, detik ini dan saat ini.......
Sisa yang tinggal buat diriku
itu adalah AKU

Terima kasih KISAH lalu-ku
Buat aku selalu merasa akan
SATU Kasih
SATU Cinta
SATU Harapan
SATU Pegangan
SATU Pelukan
SATU Kisah CINTA
itulah RINDUku

No comments: