Monday, November 16, 2009

||Begitu,Begini AKU||

MARAH!!!! rasanya dh lama aku tak Marah, MAKI org ...Pagi-pagi ni aku datang opis mcm biasa la kan...online dulu apapun.So bila aku buka blog ada la komen2 yg aku kena approve..dan mmg dh byk komen2 yang aku dah tapis dan "xAPPROVE" cuma pagi ni punya komen mmg myakitkan hati aku...Aku rasa mcm nk siat2 ja jari yang dok taip komen kat aku tu...kalo mulut yang bercakap tu mau aku toreh2 biar luka...sbb PENYATAAN yang amat KURANG AJAR bagi aku...

Satu lagi aku nk ingatkan ni blog aku...aku punya suka la nk tulis apa...nk sakit ka, nk menangis ka nak suka ka apa ka...tp hakikatnya aku bukan HIPOKRIT...kalo dh aku baik2 ckp TAKMAU jangan nk kata aku SOMBONG atau tak Sedar DIRI!!! Dan pagi yang indah ni aku dh kena tohmahan...ingat aku ni murah sgt ke nk pilih pasangan sampaikan tak kenal Orang, tak kenal SIAPA nk buat SUAMI...So kepada mulut2 kat luar tu aku nk bgtau kt sini...MATAHIR tu tu MMG la suami org...tp dia tu bkn KEKASIH AKU KE...SKANDAL aku ke apa ke. Jangan la ingat aku ni TERDESAK sgt smp tak kenal dh LAKI ORG ke nk buat laki....bab2 rumahtangga org jangan nk kait2 kan dgn aku....keluarga MATAHIR tu dh mcm keluarga aku sendiri..dia tu pun dh mcm abg kandung aku...apatah lagi bini dia tak kurang seperti kakak kandung aku. Bezanya kami lain mak lain bapak..so tlg jangan salah tafsirkan hubungan antara kami...Satu lagi kalo aku nk sgt kat MATAHIR tu tak payah tunggu lama ni...dh lama dh aku blh buat laki.Tak payah la nk buat2 cerita yang bukan2. Selama ni aku diam...malas nk amik port pasal tanggapan org yang BUTA MATA membaca blog...BUTA HATI menyelami seseorang....Kalo aku dh tak SUKA tu jangan buat mcm mana la MEMANG AKU takkan SUKA....dan kalo disebabkan AKU TAK SUKA tu membuatkan terkeluar TANGGAPAN begitu untuk aku ....aku nk ucap TERIMA KASIH banyak2...

Kalo nk nyatakan betapa aku MARAH pagi ni mmg mcm2 nk terkuar dari MULUT dan JARI ni tp aku masih menghormati ramai insan yang membaca BLOG ni...So tolong JAGA PERADAPAN sikit. Jangan disebabkan umur aku camni..blm kawen nk buat tanggapan bukan2...Andai aku terdesak pun tak perlu aku nk merosakkan rumahtangga orang...aku lebih senang sendiri dari aku nk menempuh utk mengecewakan hati perempuan lain. Nak aku cakap KURANG AJAR mmg pun sangat kurang ajar....Memang BODOH la sapa yang komen aku tuh...aiseh mmg celaka punya orang....

Cuma nya aku sedar lagi DIRI ni...mmg aku slalu nyatakan situasi SEDIH, GEMBIRA, TANGISAN , KETAWA aku disini tapi tu tak bermakna aku bahagia dengan suami org...eiii mmg celaka la....HATI aku dh terpaut pada insan yang masih BUJANG....cuma dalam hubungan ni tetap ada pasang surut nya...dan kalo aku MENANGIS tu tak semestinya aku PUTUS ke apa ke....Mulut2 longkang tolong la jgn nk sebarkan benda2 yang tak faedah ni...Aku dh cukup hormat org dan peribadi org dan aku mmg tak penah nk amik PORT hal, masalah org tp kenapa la ada sgt org yg suka sgt nk amik tahu hal aku nih??? kenapa dh abis keja nk buat ke nk amik tau hal org...hidup dh sempurna sangat ke nk amik tau hal aku? Aku kawan dengan LAKI org bukan aku berkasih dengan nya...kt opis ni pun bersepah org dh kawen....so apa masalahnya la ngn korang aku pun pelik la...Nk ikut aku ni...pjg lebar ja aku nk MAKI, HAMPUT org ni..tp aku lagi suka berdepan ngn orang tu mau aku sepak mulut kurang ajar tu....Aiihhhhh pagi2 isnin dh bikin MOOD aku cam cibai....haram betoi la MANUSIA tu....

Hari ni
AKU
sangat
Sakit HATI
"bye"

8 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

ahaksss..:)) 'aku skandal' lagi...

huhu.. ramai sudah skandal i nii.. makcik2 kat opis pn ada hati nk rekemen lagi.. kakaka

cukup la sudah 4 org skandal i yg ada kat rmah tuuuu.. dah x larat nk pelokciumpipikirikanandahi dah...:X

ahaks.. love u all..thankz!

fuziana said...

hahaha...hg ni mmg suka perasan...

aku ja tak teringin :P

Anonymous said...

sabar yana..sabar... ku doakan semoga Allah mengurniakan kesabaran pada yana... Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yang sabar...sabar sebahagian dari iman..

fuziana said...

:D

[mohamadtahir] [mz] said...

itu laaaa... dia jeles la tuuuu:-"

u x layan dia ar tuu... meh i blanja milo mesin kat permit tu mehhhh...

syiling bnyk niiiii :))ahaksss

fuziana said...

haha...dh i takmo..takmo la..kata i plak :(

masa dpt i dulu takmo jaga la ni baru nk amik tau..camna tu ...salah i gak ka :((

wey...milo mesin tu takmo..i nk NANDOS :(( mesin tu ROSAK :| boikot i slalu p beli kt situ... [-(

[mohamadtahir] [mz] said...

cehhhh... NANDOS?? huhu makan x hengat:P

oOOooo u la yg rosakkn mesin tuuu :-w

fuziana said...

i call u td nk ajak u p mam NANDOS la..i nk banjer tp ada org tolak rezeki so i mam grg pisang pokok kabu ja la hahakkk,,..

tau hg no aku yg merosakkan mesin tu :-" tp aku leh claim balik tau duit2 aku yg tsangkut lam tu :-" aku dh ngorat apek mai kutip duit tu hahahha