Monday, November 16, 2009

||Amarah-KU||


Buat SAYANG-ku
Andai kau menatap "blog" ini lagi
maafkan aku
pagi-pagi telah moody kan kamu...
Bukan niatku mo kamu moody
tp hati guek tak boleh tahan mau terasa
hati guek tak boleh tahan mo nangis lagiiii
guek tau guek sudah janji
TAKMO nangis lagi tp smlm
guek terNANGIS
MaaP ye :|

Bukan aku tak CINTA...
Bukan aku tak RINDU
Bukan aku tak PERCAYA
tp
aku terlalu cerewet
aihhh

Sangat suka bikin kamu susah kan :(
maaf ye syg

mau kamu GENGGAM erat hubungan ni sptmana kamu genggam tangan ku, sptmana kamu peluk AKU...

iLOVEuCHENTAatiKU
|muahh|

psstttt ..sygku...andai smlm airmata itu ku ungkapkan sbgai menyemarakkan ikatan kita..sbnrnya airmata ini mematangkan kita utk saling menyayangi...tiada yang menyakitkan kerna aku SYG kamu.


8 comments:

Anonymous said...

doaku agar bahagia di dunia dan di akhirat...dijauhkan dari hasad dengki dan iri hati...dilindungi Allah dan diberkati Illahi..amin...

fuziana said...

amin...

arliza said...

aiseh,

jagan le gado2..benda ni sementara sahaja,esok lusa hilang lah ia.tau le bulan november n disember hujan..ang pun ikot skali ka hehe

arliza

fuziana said...

hehehe takmo2 ...st ja gado2..gado2 manja... :P

[mohamadtahir] [mz] said...

bila jauh2 gadoh... bila dekat2 syg

dugaannnnnnn....!!! huhu

adehhh... x sabar tggu 2010... 8-> hehe

fuziana said...

matahir :: pandai no..biasa la pgalaman :P

i nk tggu 2010 ngn my syg la..takmo tgk ngn SKANDAL2 i hahaha

Intan said...

boleh plak ternanges nooo...

i pun x saba nak tunggu 2010... ehh dah 2010 la...

fuziana said...

intan :: :P