Tuesday, October 27, 2009

CINTA Semalam

PECINTA-ku...
Usah kau tanya akan Cinta Semalam
Usah kau tanya Kasih Semalam
Usah kau tanya Sayang Semalam
Usah kau tanya KENANGAN Semalam
Usah kau tanya SEMUAnya pada-KU

Kerna telah lama aku melemparkan IA jauh dr ingatan ku

Usah kau tanya
KENAPA, MENGAPA aku berdemikian

Kerna jawapannya telah sekian lama kau pahatkan
dihati dan diingatanku...
Sebujur tubuhku menjadi saksi ,cukup sudah JANGAN kau bertanya lagi
Dimana JANJI semalam...

Dek Kerna JANJI yang tertabur targadai maruah yang ada...
Jangan disesali andai AKU KERAS untuk menerima kehadiran HARI INI...

Jika dulu ITU BUKAN KAMU...
dan HARI ini diri ini BUKAN lagi AKU yang Semalam...
Tidak lagi AKU...TIDAK..

Pecinta-ku
Rela ku PUJUK...
Hatiku yang berduka Semalam ...demi perjalanan yang jauh
Rela ku PUJUK
Tangisan darah yang mengalir hanya untuk secebis harapan...

Rela ku MUNAFIKkan
Suatu PERJANJIAN kerna PEJANJI yang Menodai
CINTA suci ku...

Tak mungkin aku menyerah buat sekian kalinya hanya utk menghampakan
Harapan Insan lain....
Detik ini, Saat ini...Hati aku terbalut dek KETULUSAN
KASIH, SAYANG & CINTA
Hati Sang PECINTA selain diri mu...

Pintaku...PERGI saja...
PERGI jauh bersama KENANGAN yang pergi meninggalkan AKU...
PERGI saja sptmana PINTAmu SEMALAM padaKU...
Usah KEMBALI lagi membuat aku
berduka kan terluka...

Usah ditanya kesempatan untuk membuktikan sesalan
kerna itu hanya bisa membuat HATIku kembali BERNANAH....

3 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

yana::: parah??? ICU???

Anonymous said...

tajam menikam...

fuziana said...

matahir ::: not la smp parah...just luahan hati. belenggu....


sapa2 je tuh ::: ayat ja tajam menikan...tapi tertikam ke hati nya berkenaan..kalo tertikam maknanya fahami lah begitu la diri ini tertikam....