Friday, October 2, 2009

.:Aku dan Dia:.

Hari-hari yang berlalu kini mendekatkan aku pada suatu angan yang pernah bermain difikiranku...Biarpun hanya ilusi namun setiap detik kesabaran yang telah aku kuatkan perjalanan ini hampir memberikan aku kebahagiaan. Syukur ku pada - Nya kerana masih ada ruang utk aku merasai betapa indahnya ikatan perhubungan yang terjalin...Walaupun seringkali kita dihampiri dugaan namun semua itu aku kira hanya utk mematangkan perhubungan yang telah kita jalinkan...

Sayangku, mungkin aku tak meluahkan dengan nyata padamu tp itu tak bermakna aku tak merasai apa rasamu itu...Hatimu, hatiku punyai getaran yang sama mana mungkin aku sanggup melihat kamu kecewa bersama diriku...

Ku hulur jemariku ini, memaut genggaman seerat mungkin tanpa melepaskan sedikitpun kasih, cinta dan rindu yang tercipta untuk kita... Aku Pasti Ia mulai menghampiri KITA...


wif Luv :Yana

4 comments:

raggedyanne said...

syahdunya baca blog yana ni...

fuziana said...

kak farehan ::: uik....relaks ar kak :P luahan hati ja tu :D

Anonymous said...

penuh maksud yg mendalam...tersirat..

[mohamadtahir] [mz] said...

erkkk...:-s

yea yeayyy.... dah dekattttt\:D/