Thursday, September 10, 2009

||S.E.N.D.I.R.I||

Berat kaki ku melangkah, berjalan dan terus berjalan...tanpa henti ...sesekali ku tertoleh ke belakang, melihat teman-teman seperjalananku. Biarpun didepan ku masih kelihatan ramai teman turut melambai menanti kedatanganku...Apakah maknanya semua ini. Arghh aku berkhayal di alam yang fana...SENDIRIAN.....terus menyendiri walaupun realitinya masih jelas sekelilingku meraih tangan menapak perjalanan yang bersisa...senyuman terukir tanda tiada yang berduka....Namun siapa tahu hati ini masih bersisa luka keperitan hidup yang telah lama bersarang dihati...

Sesekali ku terkenang...saat itu kembali bertaut mengingatkan aku tentang HATI & PERASAAN...bersisa namun saat itu jua aku dipermainkan sekali lagi...TOLONGLAH kenapa buat aku begini? Sia-sia smua nya...HATI ini selembut tisu... :|

Sepintas ia berlalu dan kini aku SENDIRI...dan itu jawapan nya...AKU sememangnya perlu SENDIRIAN....Aku berikan segalanya, tiada curiga kerana aku tahu hari esok KITA akan SENDIRI....

||PADAH||
||TERUJI||
||SEKSA BATIN DIHATI||

1 comment:

Anonymous said...

kita bole lari dari org lain...tapi kita tidak boleh lari dari diri sendiri..