Sunday, September 6, 2009

My new Baby....

Kehidupan aku kini diserikan lagi dengan "org" baru..hehe.Baru semalam aku g amik kat umah mber aku, umur pun baru je 2bln 15hari...Namanya KIKI...sempena kiki aku yg mati minggu lepas :( harap2 my new kiki ni membesar dengan sihat dan aktif ngehh...ngehh ngehh....

Kat umah aku dah ada Tompok ngn Puteh...tp si puteh semalam bukan main sombong ngn kiki..siap gaduh dalam sangkar, eii geram aku tgk tau..sian kiki...disebabkan semalam asik gaduh hari ni Kiki ngn Puteh tido je...hehe.Walaupun tak sebulu sangat ngn Puteh tapi Kiki rapat dengan Tompok...hehe nasib la tompok tu friendly cikit..lega ati aku kalo tak mati lagi la kiki aku ni. Semalam gak aku belikan Kiki susu, makanan bkhasiat skt utk my baby..siap ada botol susu hehe..Malam ni aku nk g cari rantai kat dia sama cam Tompok & Puteh...adushh best gak melayan kiki ni..tak jadi keja aku rini, Manja sehh my baby ni :X :X :X
Harap kiki aku tak noty....sbb dia akan ada kawan baru lagi hari ni...taktau la warna apa plak kali ni tggu adik aku bawak balik pulak anak angkat yang baru :D

So...tggu anak2 aku yang baru lg pasni ye..hehe....Nk bagi kiki minum susu :D

Hingga jumpa lagi...

~~daaa~~



7 comments:

im just kid? said...

akak~! nak kucing jugak~!!! xaci aa...

[mohamadtahir] [mz] said...

u amk kiki jerkkk.... sian kuku:( huhu

fuziana said...

arief ::: tak leh la dik :P

matahir ::: :P kuku takda k :-"

[mohamadtahir] [mz] said...

i dh amk 'kuku'!! :D hahaha


hyper active lakkk....

e!ya said...

alahai tomeinyerrr..

Intan said...

tahun depan jaga anak sendiri plak ok :P

fuziana said...

matahir ::: hehehe :P u layan la kuku u tu :P

yaya :: mesti la cam tuan dia kan :P


intan ::: amboiii mcm kompom ja tahun dpn :P