Saturday, August 22, 2009

Dugaan awal Ramadhan

4hari aku terbaring ja atas katil...ntah kenapa kali ni teruk sgt sakit yang menghinggap.Apapun aku terima dengan tabah walaupun tak mampu rasanya nk menghabiskan masa2 yang ada. =((

Hmm...makin takut plak andai tkena H1N1 tp alhamdulillah sakit kali ni tak menampakkan positif ke arah virus tersebut. Adoi..tido je keja aku, selera makan pun dh kurang skrg ni..4hari tak makan.Badan ni jangan cakap la letih teramat sangat..nk bangun pun tak larat =(( Aku hanya mampu berdoa kehadiran RAMADHAN nanti aku dapat menunaikan kewajipan aku sebagai umatnya Insya Allah.

Ramadhan kali ni aku bermohon agar aku lebih tabah untuk mengharungi hari2 yang akan menjelang...semoga kesihatan aku seperti sediakala :|

Kepada seluruh umat islam yang menjalani ibadah puasa aku ucapkan SELAMAT BERPUASA dan andai ada Salah dan Silap harap Di Ampun....Semoga RAMADHAN kali ni memberi kita 1000 keberkatan dalam hidup Insya Allah.....

p/s ---||| MC...m...MC...mc....MC...||

2 comments:

Anonymous said...

semoga cepat sembuh..Selamat menunaikan ibadat dibulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ini..

fuziana said...

thanks...