Monday, August 31, 2009

||52...Kemerdekaan!!! ||

Aku melangkah megah bersama pembangunan yang tercetus selama 52-tahun kemerdekaan ....Syukur ku dilahirkan sebagai Anak Malaysia yang telah dimerdekakan dengan pembangunan masa kini...Hari ni,detik ini walaupun aku tak menyertai kawad kemerdekaan, semangat patriotik tetap bkobar2 dlm diri ku...Bergalaskan beg sandang lusuhku dan bergantungkan Lensa-bisu ku...aku gagahi langkah dibulan ramadhan ini untuk merakamkan kemeriahkan yang diraikan oleh seluruh rakyat malaysia.
wif sirmart ...lens pjg tuh...

Perjalanan aku masih bertapak..masih berkobar sptmana "pink" nya tali kasut yang terikat dikaki...mengikat pjalanan ku agar semakin kukuh berdiri...Seawal pagi aku dah mula menapak ke perkarangan Kemerdekaan yang akan dilaungkan oleh seluruh rakyat malaysia, kemeriahan mula terasa walaupun sambutan tahun ni dibuat secara ringkas.
Jalur Gemilang... :X :X :X
3org Sultan Melayu ;))
Jeng3....Veterinar Penang Pinky huhu
sama ngak?ngak [-(
Budak cina ni patriotik betoi...tegak ja kat situ smbil kibar Jalung Gemilang
Apapun..aku tetap nk bgambar hehe...wif irra, jue, zakiah n izzati...

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 52
Semoga Malaysia terus Aman dan Makmur

~~Merdeka disambut Martabat dijulang,~~
~~Bersatu teguh, sesama bangsa~~
~~Sejarah dijajah jangan diulang~~
~~Moga Malaysia terus maju di persada dunia~~

|| Aku Anak MALAYSIA ||

No comments: