Monday, June 15, 2009

Takiudin & Hawa

6.6.2009

Aku bergerak sendirian ke Kupang,
Mulanya dalam jadual aku penuh job pada tarikh ini, tp tak sangka pulak last minute semua job ilang..ntah aku pun malas dh nk fkr di mana silap nya yg penting aku percaya semua tu bukan rezeki aku...Namun alhamdulillah, ada seorang kawan "ofer" aku job kecil2 utk aku lepas gian huhu..aku terima je tak kisah la murah ke mahal asalkan aku puas... :)

Perjalanan kali ni agak mcabar di sebabkan aku mmg tak familiar langsung area sana..uwaa...cuak gak la..hampeh betoi, aku pun dh malas nk myusahkan sapa2 lg rasanya elok la aku ikut gerak hati aku jer tak perlu terikat dengan sapa2 :)

So, utk job kali ni agak menguji kesabaran aku huhu...hasilnya pun takde la best sngt tp not bad la kan utk org baru mcm aku ni hehe
malas aku nk uplod byk2 ckp 2 keping buat korang cuci mata hehe...
Ok la...guek nk editing barang baru..panas lg hehe...
tunggu kemunculan esok i.allah :)

~~~daa~~~


No comments: