Sunday, June 28, 2009

||Pre-Mini Gath 2009||

Detik waktu yang berputar ku rasakan teramat laju...hanya tinggal 5hari lagi Mini Gathering Penang 2009 akan menjelma, hari ni aku bersama beberapa ajk sudah turun ke tapak aktiviti di sekitar Chalet Sri Bayu, Batu Feringgi, Toy Muzium dan Taman Negara...Rasanya segala persiapan telah lengkap, siap, mantap utk program yang akan berlansung tak lama lagi. Aku agak berpuas hati dengan pemilihan tempat x-treme game yang akan diadakan, mmg mempunyai pemandangan yang amat menenangkan hati pasti peserta yang dtg tak menyesal hanya dengan bayaran RM100 utk program sebegini yang berlansung selama 3hari 2malam...

Hari aku mmg dah penat jelajah "task" x-treme game so kita layan je gmbr2 yang best utk korang cuci mata huhu
"TAMAN NEGARA"
Antara check point X-treme Game 2009
"task" yang bakal korang jawab huhu

nmpk cam best kan...tp mmg best pun, ikutkan aku pun nk turut serta amik bahagian cuma takleh la kan aku kan urusetia yang blm tentu setia hahaha ada gak yang kantoi jawapan kat aku nanti... :-" Apapun aku berharap sgt korang akan enjoy dgn soalan2 maut kita orang huhu...

Jom..berenti jap makan roti tisu..huhu...Aku pun malas nk layan blog lama2 kang boring plak korang nk baca kan...aku lapaq sgt, nk makan..nk makan.... :-"

Hingga jumpa lg~~~

MGP 2009 - X-Treme Game
~~~daaa~~~~

2 comments:

Intan said...

waaaaaaaaaa x sabaq cek :))


sedapnya roti tisu =P~

fuziana said...

intan ::: heheh....mmg dap2 ooooo :P