Tuesday, June 9, 2009

||Nostalgiaku||

Kadang2 bila sunyi terkenang akan masa lalu yang tak mungkin dpt aku "rewind" ckp sekadar diingatan dan menjadi nostalgia dalam hidup aku...Semalam bila dh takde keja mmg terkenang sgt pada kenangan2 lalu...so, aku gatal tangan edit sikit2 gmbr zaman hingusan utk tatapan korang hehe...Bila dikenang apa yang telah aku lalui dulu, hari ini aku mampu tersenyum..dan mana mungkin akan dpt ku putar masa yang telah lama meninggalkan hari2 berlalu...
entah bape bulan la aku masa ni kan..hehe.Mak aku siap celakkan mata kot2 besar mata lawa hehehe..
erk..kantoi nk icap puting hehe...wif my mum :X
Dodoi si dodoi....hehe
aku minum susu DUMEX :D
depan umah arwah tok kat nyior sebatang
hehe sian kat raga tu..kena tampung dak debab hehe
masa ni baru leh jln...dok syok kasut pasar mlm :D
Hehe...aku pun taktau apasal aku camtu, tnganga ja huhu
wif my abah yg encem hehe....guek anak abah okais huhu
hehe budak kuat majuk...aku la tu
my mum :X :X :X
erk..mcm2 mak aku buat kat aku kan...hehe

hmm...ku rasakan mendung berpanjangan rupanya sesekali terpancar cahaya yang menyinari hidup ku...baru kini aku terasa betapa bahagianya hidup...Kenangan dulu tetap dihati, mengimbas detik2 kematangan dalam diri.Yeah..itu aku, disebalik aku...tanpa kata2 tak siapa tahu apa sebenar yang berlaku dan disebalik titip2 kata yang tercoret ini jua tak siapa tahu kebenarannya..kerna masih ada yang tersurat dan tersirat dalam kehidupan ini....

Aku bahagia bersama kenangan lalu dan hari2 yang ku tempuh kini...Alhamdulillah...


"kenangan"
"nostalgia"


No comments: