Monday, May 4, 2009

||Sukar||

Setiap yang berlaku antara titik tolak yang bakal menjadi sejarah untuk aku kenang, mungkin manis dan mungkin jua pahit namun aku tetap tabah untuk melayari setiap ketentuan itu....SUKAR utk melafazkan dan SUKAR jua utk menjalani...

Biar beribu kali kau katakan ia tetap menjadi KISAH KAU & AKU selamanya...Tatkala mata ini merenung ke mata mu tiada lagi berbalas pandangan...Mengapa?Takut dari MATA ini kembali mengalir CINTA ke lubuk HATI - mu yang semakin gugur debunganya... Katakanlah aku tetap tahu tiada apa antara kita kerana aku hanya menguji akan kejujuran dihati mu adakah masih sama seperti dulu atau sebaliknya dan jawapan nya telah lama ku terima...dan kau tahu DIAM ku mengapa...Kehilangan ini takkan kau rasai itu rasaku ini terhadap dirimu...MAAF....Kelancangan ini buat kamu terluka....Tiada lagi, Maaf..takkan lagi...
Aku hanya impikan langkah baru yang kian membahagiakan bukan lagi tangisan demi tangisan yang tak pasti .... "Jangan cintai aku andai dihatimu masih keliru tentang CINTA..."

"ADioS...."
~~~Daaa~~~

2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

siapa kata senja yg berlabuh akan meninggalkan pandangan suram???

...sbnrnya pandangan itu yg trindah!!! menyambut malam ditemani bintang2... disuluh samar cahaya rembulan....

mohd shazwan nabil said...

kuhekuhekuhe...