Monday, May 25, 2009

||Family Day..My Lucky day||

Jumaat lps aku ngn my housemate telah dipaksarela oleh j/kuasa kesuvep utk join Hari Keluarga yang diadakan di Pantai Merdeka...adoi atas alasan kukuh yg telah dibentangkan oleh mereka aku & my housemate terjebak utk meng"havoc" kan hari keluarga tahun ni hehe...Memang liat betul nk gerak ke mana2 sejak akhir2 ni tp takpe la utk jabatan huhu...so, ptg tu aku gerak awal konon nya nk shoot la kat sana..mmg best pun lama tak shoot panorama kat sini :) dpt la model budak2 n housemate aku tu hehe...cantik tak aweks tu? jgn nk cuba2 ngorat okais :>

Sebenarnya aku malas nk citer panjang pasal hari keluarga yg blangsung kat kat blog ni tp disebabkan hari2 yang berlalu antara yang bertuah utk aku so aku pun sj la menjajakan diri huhu...Alhamdulillah tak ku sangka begitu bertuah sgt aku tahun ni setelah hampir 7tahun bkerja baru kali aku terasa teramat la bertuah hari2 aku dlm jabatan hehe...Sebelum aku citer ngn lebih lanjut jom kita layan gambar2 yg aku hidangkan kat korang smua :)

sorang2 nya pegawai yg dtg hehe buli tu :P
antara hadiah dan cabutan btuah yg mjadi idaman kalbu :-"

Terliur je aku tgk hadiah yg ada atas meja tu...kalo la dpt best kan ...target aku tahun ni nk kipas or blender ja hehe...walaupun sblm ni tak penah dpt aku tetap impikan moga2 dpt huhu..mmg berangan abis la kali ni ...tahun ni aku tak join apa2 acara cukup skadar jd jurugambar :)

Byk gak la acara best utk kakitangan & keluarga yang telah diaturkan...mmg terhibur walaupun aku sekadar pemerhati :) jom tgk apa diorg wat utk memenangi hadiah hehe
peserta cilik baru 3tahun
tak smpt nk shoot laju betul dak2 ni lari huhu
-----------------------
Acara Orang Dewasa

Kerusi Berirama
huhu....sakan pak ngn anak sama naik ja hehe
3 peserta yang mmg konker abis hehe
akhirnya menang jugak hehe siap main tarik kusi haha
tahniah pakya
Acara Sambut Telur bersama pasangan
Gaya Pasangan Juara
tahniah Pn.Salmah
Pemenang bg Kerusi Berirama Kanak2
(Anak pakya ni..pak dia peturun ilmu hehe)
Buat tahun pertama mjadi ahli kesuvep telah berjaya membolot pelbagai kemenangan...semua dia amik huhu En.CC Zainal Naim...dpt Cabutan Bertuah Hadiah Utama, tak sia2 mai...Tahniah
My Housemate pun dpt gak walaupun kecik hehe
Jeng2...akhirnya aku telah menjadi antara yg btuah hari tu dengan mendpt Rice Cooker hehe
best..mmg best tak sgka plak dpt huhu..tp aku nk kipas uwa....sebenarnya umah aku kurang kipas...so mmg aku nk sgt kipas...sblm abis majlis smpt gak aku ayat Yang Dipertua Kesuvep hehe bkn apa dia dpt kipas idaman aku ....Ayat punya ayat skali wife dia bkenan ngn rice cooker yang aku dpt..so kami tukar sama suka..ye ahhhh aku bjaya mendapatkan kipas baru
huh penuh bonet keta aku ngn barang hehe
my housemate wif cabutan btuah...no.19 sama ngn umur dia tahun ni...Sweet 19 :D

Bukan nk menayang tapi itu la hakikatnya haha...aku ngn barang2 yg bjaya aku & my housemate kaut pada hari keluarga yang lepas...hehe
Jom pasang hehe
huhu..apa la nk jd ni mmg jaki abis
berpeluh2 pasang kipas kecik ni...
akhirnya...
mmg milik aku kipas ni haha...
bape hinggit ja pun tp kalo p kedai st nk beli , st tak mau beli tak guna gak kan..
bguna gak la p hari kluarga sbb takyah kuar duit dpt free je huhu...

so...weekend lps mmg best wlaupun letih sgt, sakit pala gak la balik umah. ingat nk leh mbuta tak leh sbb my uncle n my auntie jaki aku dpt cabutan bertuah terus balik umah hehe...mengacau aku ngn housemate nk rehat je...apapun semua itu kenangan :) hope akan ada lg yang best pas ni....

---daaa~~~~ ---

7 comments:

Anonymous said...

tahniah...bertuah juga dapat apa yg dihajatkan..

NoRT said...

Tahniah....p pantai merdeka ke...

fuziana said...

tq :)


nort ::: thanks...yup p pantai merdeka :)

{akudakjaat} said...

eh, yana dok umah sewa ka...he3

Intan said...

intan nak dpt PHL tu bole :-"

fuziana said...

lang ::: a ah :">

fuziana said...

intan :: amboi nk ka no plet patah tu :-"