Sunday, April 19, 2009

||TANPA||



Resah yang ku
Ubah dalam kata

Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

------------------------------

"Diri sering dipersalahkan hanya kerana sinar mata yang mengaburi pandangan,namun pernahkah diri melihat akan perubahan diri dari pandangan mata org lain...wahai insani kenapa perlu bersuara jika kita tak mampu berbuat apa-apa...tiada yang terputus dgn keputusan, sampai bila jika hanya pada cetusan kata-kata?"

"Aku menunggu...melihat...pada kebenaran yang kian menghampiriku...ufuk timur memanggil mana mungkin aku masih di kegarisan melintangi rentas dunia...mengadili kiri dan kanan sedangkan aku hampir terbelah menjunam ke kerak kepanasan duniawi..."

||Ruang utk KAU & AKU?||

19 comments:

khairul_izudin said...

hai...

fuziana said...

hai khairul_izudin @ acong :D

. said...

:)

. said...

erm....aik...comment 1st tu...heheheh;)

fuziana said...

hehehe :)

. said...
This comment has been removed by the author.
fuziana said...

sapa kasim?tak kenal pun :-"

PenyuXP Professional said...

pewwitt.. hahahahaha..............

PenyuXP Professional said...

kassim mustapha :)) =))

fuziana said...

penyu ::: :-?


hahaha esok lepak kassim mustapa no :-"

PenyuXP Professional said...

ehh ehh... kat mana kedai kassim tu...?'


kedai mustapa kat mana plak....



ni plak kassim mustapa... tang mana plak kedai2 tu yerkk.... hahahahaha.......

fuziana said...

penyu :::: amboi....buat taktau plak b-(

PenyuXP Professional said...

hahahaha.... marah plak dia... kui3x.... yee laa yee laa.. jom3x... pi kassim mustapa yerkk.... kiter pekena tandori.... ekekeke/....


dah lama rasanyee tak pi pekena.... ehehehe...

fuziana said...

penyu ::: huhu betoi la i pun lama tak pkena tandori :-ss

uit...i dh gumuk balik lor asik mkn tandori ja hampeh betoi :-ss

fuziana said...

penyu ::: huhu betoi la i pun lama tak pkena tandori :-ss

uit...i dh gumuk balik lor asik mkn tandori ja hampeh betoi :-ss

PenyuXP Professional said...

haha... alaa... setakat roti nan sekeping ngan ayam seketol gemuk gak kee :)) kui3x.... sekilo pun tak sampai aihhh... setengah kilo pun jauh sekali.... hahahaha

fuziana said...

PENYUS :::hahaha kalo dh tiap hari mau tak gemuk ...apa la deyyyy :P

PenyuXP Professional said...

alaa... takkan lepas makan tak buang2 kot... ahakss....

fuziana said...

penyu ::: cehhh buang la..tu yg nk mkn pizza ja ni...tak pun bawak bekai p pulau aman :-"