Wednesday, April 8, 2009

||Something||

Pagi-pagi hari aku dikejutkan dengan kedatanga pakwe encem ...hehe antar kotak besar utk aku hehe....Aku dh tau benda alah tu dr sapa sj ja wat2 lambat buka hehe member2 lam opis apa lak xcited kalah aku smp tggu je tepi meja aku hehe...aku wat derk je..best gak seksa org camtu kan kiki...Walaupun aku tau apa isi dlm nya tapi dlm byk2 kiriman tu ada satu benda yang tuan pengirim tu takmau bgtau..dlm hati ni bdebar gak la kan kot2 dpt putera katak ke apa ke hehe..perasan :P

nk tgk pegirimnya sila klik pada gmbr huhu

Terima kasih sgt pada lin yg sudi kirim t-shirt yg cantik utk yana hehe suka bangat sehh :D

walaupun cop "UM" hehe suka lorrr

nasib muat kiki..cantik sgt warna baju ni...
thanks lin :X :X :X

Terharu sangat skrg ni ramai sgt bg aku mcm2 hehe..bila lak nk dpt putera lam idup ni ek...asik dpt barang je hehe...hrp2 ia hampiri aku tanpa ku sedar kelak insya allah...
Mau kembali tersenyum, bahagia

yeahh

Thanks Lin, nanti kak yana banjer mamam ;))

2 comments:

Intan said...

suda kembali tersenyum dia :X

fuziana said...

intan ::: tiap2 hari pun senyum pa :-"