Sunday, April 12, 2009

||My Blue Day||








Bila Mata yang melihat melalui HATI, pasti terpancul KISAH baru yang mungkin tak kita sedari...Pada - Dia aku berserah, kurniaan tak terhingga sehingga hari ini, syukur alhamdulillah aku punyai ruang itu...Terima kasih bahagia utkku.


26 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

kdg2 yg kita cari x semestinya kita jumpa bila yg hilang tu bukan pilihan-Nyaaa....

yg hilang biar lah trus lenyap kalu ia bukan kita yg cari... lebih baik jumpa sesuatu yg x perlu kena cari atau terpaksa hilang andai jumpa tp xda apa2 makna....

.... semoga bahagia utk semua samada yg hilang....yg kita cari atau yg datang jumpa.... :X

Intan said...

bole saya tau sape yg amek gamba tu :-"

lalalalala

tibanya saat kita saling bicara :-"
tentang perasaan yg kian menggebu :>
cepat sambung :))

omegabiru said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fuziana said...

hcj ::: adoiiii puitis nya bahasa jiwa bangsa :-ss

apapun kita berserah ja pada yg esa :|

aku hanya mampu bdoa pohon yg ku cantas dulu tumbuh bgantinya bunga yg mekar shingga hujung nyawa ini :|

fuziana said...

intan ::: opss kena bgtau ka sapa yg amik ;)) no no no..rahsia :X :X :X


nk kena sambung ke lagu tu ..ok

tentang rindu yang menggebu,
tentang cinta yang tak terungkap.

Sudah terlalu lama, kita berdiam,
tenggelam dalam gelisah, yang tak teredam,
meme-nuhi, mimpi-mimpi, malam kita.

:) :) :X :X :X :) :)

dieman said...

dok berlagu plak lam nie.. nk tanya.. lokasi tmpt kejadian dimana :-?

fuziana said...

dila :: tmpt kejadian apa?

PenyuXP Professional said...

mcm den tau jerkk saper yang snap gambar2 tu... hahaha... saper2 nak tau meh lanjer aku makan char kuey tiow + satey :-" muahahahaha...........


so, pasni takde rahsia dah... muahahaha...........

fuziana said...

penyu ::: eh eh suka2 je...sapa2? pandai2 jerk [-(

amboi siap nk banjer lg..kalo i teka betoi lu mau banjer tak penyu :))

bila lak i rahsia :-"

PenyuXP Professional said...

u tak leh :)) sebab u tuan punye... hahaha.... yang tak trau ni jerkk kena teka... muahahahah.............

fuziana said...

penyu ::: u je antara yg terakhir tau la :-"

. said...

argh....aku tau...blanjer la aku....

fuziana said...

hah?en.acong tau? bahaya ni :-ss

. said...
This comment has been removed by the author.
PenyuXP Professional said...

hahaha.... takpee laa.. tak kesah yang terakhir pun..... i memang selalu yang terakhir.... haha... sebab i ni tak suka jaga tepi kain org.... :))org jerkk suka jaga tepi kain pelikat i.... hahahaha :))

fuziana said...

penyu ::: tk suka jaga tepi kain org kunun..dok pulun ngn jaxx cari pasal tu apa nya [-( B-(

PenyuXP Professional said...

yana :: tu cara kami nak beramas mesra ngan cik yana cayunk nih.... hahahaha..... jgn laa marah... nanti i lanjer u makan char kuey tiow lagik erkk... ehehehehe....

fuziana said...

penyu ::: huhu cakotiaw..apa brg.. pizza la wei =p~

PenyuXP Professional said...

uhuk uhuk uhuk... tetina plak i batuk secara kronik nih... uhuk uhuk uhuk.,.. i alergi laa skrg ngan pizza... hahahaa.....


apa kata kiter pau si jaxk... hahahah/.... leh makan preeeee .... hahaha............

PenyuXP Professional said...

uhuk uhuk uhuk... tetina plak i batuk secara kronik nih... uhuk uhuk uhuk.,.. i alergi laa skrg ngan pizza... hahahaa.....


apa kata kiter pau si jaxk... hahahah/.... leh makan preeeee .... hahaha............

fuziana said...

penyu ::: haha dan2 alergik kunun :-"

hmm idea yg bernas lama gak tak paw jaxx haha...u ayat la esok i cuti so ptg tu leh la ngepaw jax sblm dia p johor :-"

PenyuXP Professional said...

hahaha.... ok gak tu... tp i petang esok kena pi teloi plak... adeh... masalah2.... next week jerkk laa... takpun plan ahad nih... ekeke... kiter pi pulau aman... pekena mee udang :P:D:D:D

fuziana said...

penyu ::: minggu dpn i dh kena booking sori la ek :-"

minggu lg skali la ni :>

PenyuXP Professional said...

hha... kena booking pi mana yerkk :-" hahahahahaa


kay el kee.... kuang3x....

fuziana said...

penyu ::: ada la :-"

fuziana said...

penyu ::: ada la :-"