Monday, April 6, 2009

||K.L-Cameron Highlands||

3 April -4 April 2009

Destinasi ::: KL
Motif utama ::: MEMBULI, MEMBOLING

Jejak je kaki di kl seawal 3.45 pg masing2 (aku,penyu,toms &hcj) dh nk menyetan dak hani huhu...masing2 dengan muka yang takde rasa bersalah menempel muka di kl centre kunun2 baru smp ngn ketapi la hehe...Sbnrnya masing naik keta-p kl hehe mmg tkena la dak hani mlm ni, patutnya si jaja pun tkena skali tapi hani lak yg rela hati mnyerahkan diri huhu....

Huh...merahnya pesona gerun plak aku nk kena kan hani..mata dia huh mmg muka ngantok.aku ngn penyu mmg dh gerun nk dkt toms ngn hcj menyerahkan leher untuk dipancung haha..aku ushar dr jauh je ;)) --------------->cut off skt citer sbb aku tido umah hani,mlm tu,so takmo bg dia marah lorrr APAPUN kami berjaya membuli HANI ....haha

Lepak kedai mamak dh smp kol5.30 pg..balik smpt la tido kejap...bangun pg mata ni jgn ckp la dh cam gam dh mlekat2...pala ni bpusing2. event plak start kol2 ptg tapi tpaksa g awal toms n penyu nk reg ...aku ngn hcj ngekor ja, agenda kami nk beli os kat lawyat tapi dh termenyetan ngn dak2 ni huhu...apapun aku kat situ tak duduk sj, smpt la aku asah skill skodeng aku huhu...yok kita tgk yok...

cuma aku tak smpt nk rakam Jaja jadi BLANKA panjat penyu hahaha...
Antara piala utk pemenang petang tu

Macam best jer adiah ek, siap ada cabutan btuah utk pemerhati, aku tak bertuah pun huhu

"hi sy penyu dh lama tunggu"
"hi sy jaja dh lama kena buli ngn penyu" :))

"mangsa buli --->hani"
i`m sori :P

Penyampai hadiah paling glemer ptg tu huhu
caya la :P

aduhai penyu, ingtkan dpt duit ke leh la tampung skt mam kat sana tapi dpt trofi ja..

As..tumpang hadiah je ke hehe :P
(maceh la bg tumpang tido kat umah :D )

Sessi bgambar..mana yg lain?

Aku pun nk gak posing huhu

jumpa lg ...
come join us on july
"mini gath penang"

u c apa penyu wat kat mangsa buli hehe
aku pun tak snggup dkt haha

nk lg tu posing hehe
(antara yg ok je..aksi2 kurang senang tak dpt ditembusi kat blog ni huhu)

peace from white blanka :)) (mampus aku kalo dia baca )

Apapun korang mmg happening, tahniah majlis anjuran korang mmg best, dan bjalan ngn lancar..aku pun tingin nk join lg pas ni walaupun just jd penembak upahan huhu...

Alhamdulillah majlis selamat berakhir selepas aku bjaya memboloskan diri dr panggilan model2 tak bertauliah utk bposing...mmg dh lewat, aku & hcj mmg dh janji ngn consultant mau beli os utk server opis aku dh lewat 1 1/2 jam lor...nasib la si toms tere jalan2 kat kl ni. smp jgk kat lawyat, penat siot kaki aku ni bjalan ja....pas bpusing2 lam sana, benda pun tak dpt hcj mbuat kputusan tuk myerahkan semua hal2 bkaitan kpd consultant spenuhnya huh lega aku dgr, pasni leh p makan aku dh lapaq bangat ...smpt nyum2 kat food court...dlm mjamah makan baru tingat kami sudah ada janji mau kuar mkn ngn iela, as & angah...adoiyaaiii peyot dh boyot ni.arghh wat derk je kata penyu hehe , mlm ni kita kuar mam lg :>

Sekitar jam 8mlm smp umah iela....bestnya aku dh nmpk bantal, mata sgt mgantok....mau tido ja peyot pun sgt kenyang :) erk, skali mlm ni ada konsert af7 huhu mlayan gak la sbb aku suka sgt lagu2 amy search n siti ...Dalam sedap mata mlayan feeling nk tido jaja lak call ajak kuar..nk banjer mkn kunun nya...kol bape pun takpe janji kuar.So kami sebulat suara takmo mghampakan si jaja ni beramai2 kuar jam 12.30 pg...Jom g mam kat kg.baru....blh gk jmp iena hehe...Mata mmg dh meleleh dh ni, bila ntah nk balik asik bulian2 je dak jaja ni hehe...so alang2 dh ke pg kami terus ke Dataran merdeka ek skali jalan tutup plak...mau sj pulang ke rumah tapi yg pelik nya si jaja ni beria benar nk bgambar kunun nk soh aku ajar le apa le...maklum la dia beli canon e05 hehe so takpe la aku pun jrg2 jmp dia kami terus ke tasek titiwangsa...cerah ngn org memancing ja malam tu..so, smpt la aku snap beberapa keping gmbr diorg ..aku gak yg tak byk gmbr hehe

Apa bikin lorr pg2 gini kan hehe

huh...akhirnya dpt gak posing ramai2 hehe

for d end pjumpaan jaja offer kek dari sarawak..wahh dlm hati aku bkata, baiknya hati si jaja ni...aku suka kek ni...dlm menikmati keasyikan kek sarawak ni skali jaja menepungkan kami 4org siottt betoiii bkn aku je kena skali ngn kamera ksyangan aku pun dtepungkan tunggu nk dgoreng je la...hampeh betoi jaja ni nasib la aku kena skt ja..si penyu dh mcm mr.blanka dh punya la putih melepak hahaha.....toms pun rambut dh beruban =)) aku ngn hcj nasib bjaya mlepaskan diri =)) uwaaaa mmg pekat gak la tepung tu mlekat kat penyu :)) =)) dh mcm org gila aku tgk dak jaja tu,,,rasa cam meroyan dh kena buli ngn kami dr pg :)) agaknya seronok gak la dpt buli balik kami pg tu hahaha tapi jaja lu kena ingat lorr slogan kami "BERSATU MEMBULI AMALAN KAMI" selagi kami berempat jgn hrp sapa2 dpt membuli kami [-(

trademark gelak utk jaja ---> >:) haaa >:) haaa >:) haaa >:) haaaa

Dah 2 pagi dh ni smp umah dkt2 nk subuh,..aku mmg hilang ngantok dh bila kamera aku tercelup tepung dak jaja ni [-( balik tu subuh2 aku dok mcuci kamera :(( :(( :((

---------5.56pg zZZZzzzZZZZzzzz---------


kting ktong kting ktong aku dgr org dh masak kat dapo...tgk jam dh kol9 pg...uwaa malas nya mau bangun...nk balik kol bape pun aku taktau hari ni, mmg letih sgt...Aku jengoks kat dapo as masak bihun sebelanga..perli agaknya hehe, makan smp mlm kot bihun tu :P

Aku ngn malas nya bangun gak mandi manda siap2 brg nk balik...ingtkan mau gerak awal tapi kol3.30 gak la gerak dr kl...hehe mkn jgn ckp la aku ngn iela 2kali mkn la bihun yg as goreng siap mkan btambah lg hehe...As bihun goreng u mmg sedap sbb tu la si t****** syg bangat sama kamu :>

As thanks gak bg bekal bihun sedap utk kami 4org hehe...pasni nk p tido sana lg ek...masak lg ek... hehe.Iela & angah jgn asik bangun makan je ek..pasni kena masak gak utk yana huhu :P

babaiii semua...

----------------------------------------------------
5 April 2009

Leganya dlm hati bila dh kuar dr kl...aku dok tingat bantal kat umah ja ni....cpt la sampai...dalam pada dok berangan bantal kat umah tkuar pulak plan nk g cameron..adoi hantu betoi la dak2 ni nk naik cameron lak..aku tgk jam dh lewat ni smpt ke..tapi pemandu keta-p kami petang tu ckp pantas ckp ja jam 5.30 kami dh smp di cameron highlands hehe..wat julung2 kali nya aku mjejakkan kaki disana..sungguh kesian kat aku haha...bukan aku sorang tapi penyu pun :P

check point 1 --> 5minit posing hehe

(cam budak2 baik jer)

2nd check point

tada..aku mghidangkan kawan2 ngn tea boh segar dr ladang kiki

jom secawan :)

pose...damai dihati ku :)

view kat sini mmg cantik tapi syg ujan kalo tak leh p petik teh :)

apa hal la si penyu ni hehe :P

sgt suka kat sini...hehe

(buat pengetahuan jaja area ni la kami jmp sign board special tu hehe)

------------------

3rd check point

"BERSATU MEMBULI AMALAN KAMI"

UTK : Jaja & Hani >:)

"KAMI"

"Mentera utk membuli huhu"

Pastikan kemunculan kami lagi....

Arghh puas aku rasa 3hari ni..walaupun letih, tapi kenangan cukup buat hati aku tersenyum,...Lewat 11 mlm akhirnya aku smp ke teratak bonda dan ayahnda ku....

Alhamdulillah semuanya selamat.

buat
::: hani & jaja ---> sori ek buli korang teruk2 :-ss
::: kerol ---> hampeh la ko..aku dtg dr jauh ko syok la ngn tedd :-w len kali xmo janji lg
ngn ko...nanti aku g sgapore banjer aku :P
::: lin ---> akhirnya jmp juga sama kamo :)
::: mber2 yang tdk disebut namanya--->thanks atas layanan korang...

--daa~~~---

6 comments:

Intan said...

amboi nana, cuti sakan depa no :P

fuziana said...

intan ::: hehe jgn jeles :P

smp demam2 la ;))

Intan said...

nana - x jeles pun :P

fuziana said...

tantan ::: tau la dia nk p tempat best pas ni :-"

Intan said...

nana - bulan 7 nih nak pi tempat best =))

fuziana said...

intan ::: nk p mana?nk itot gak...nk bwk A leh tak?hehe :D