Sunday, March 22, 2009

||Wedding||



Tidak aku menyedari betapa cepatnya masa berlalu dan hari ini tanpa aku sangka adik yang selama ini ku anggap masih mentah untuk mengharungi kehidupan ini telah selamat melangsungkan perkahwinannya dengan pilihan hatinya...Sungguh aku bersyukur diatas nikmat allah kerna dipermudahkan perjalanan hidupnya dalam mencari pasangan hidup...Mata ini ku seka menakung titisan airmata yang bertakung...Ya tuhan tak mampu aku luahkan betapa Kelirunya aku namun aku tetap percaya pada QADA & QADAR - Mu....

Selamat Pengantin Baru

Mohd Shuhaizren & Hasfalina






Semoga Kekal Sehingga ke Akhir Hayat



2 comments:

kuin said...

bila turn cik yana ni?? adik dah lepas ..awak bila plak hehe... yana... miz u

fuziana said...

kuin ::: hehe cik yana taktau bila...tak kawen pun takpe kuin :)

mizz u too :)