Monday, March 23, 2009

||Mirip||Rindu||

Sejak kebelakangan ini emosi aku sering saja terganggu...entah kenapa, hati aku teramat sayu, rindu ..dan terlalu rindu.Kerapkali bayang ini mendatangi tidurku...Ya Allah betapa aku rindu pada Mirip wajah di atas...Aku bermohon pada - Mu Ya Allah kau berkatilah nenda ku disana dan sejahterakan lah beliau bersama insan2 yang beriman.Amin.......

Aku bersyukur padamu Ya Allah masih sempat diketemukan adinda nenda ku pada majlis yang berlalu tempoh hari...mungkin ini dpt mengubati kerinduan aku selama ini...menitis kembali airmata ini tanda ksyukuran aku pada Mu Ya Allah...Malam esok nenda timah ku akan berangkat pulang ke Singapore ..dan kenangan pasti akan menemaniku kelak...Harap hati ku tabah untuk mengharunginya...Yang pergi tetap akan pergi, aku hanya menunggu hari untuk turut pergi bersama rindu ini....PASTI dan AMAT PASTI...ia pasti mendatangi ku kelak....

Ya Allah Ampuni AKU.....


---emosiku---
---bebaskan aku---
---belenggu---

No comments: