Friday, February 20, 2009

||Bungkam||HATIKU||

+Penat+

Aku sudah mulai letih menjalani kehidupan yang semakin padat dengan kerja-kerja seharian ... Uwaaa ...sangat letih hingga kan ayat2 cinta aku dh mulai kucar dan kacir ungkapannya ...


HATIKU

Bungkam hatiku
kerna ada HATI mulai berbicara
Bungkam tariku
kerna ada LANGKAH menyongsangkan perjalananku
Bungkam cintaku
kerna ada RINDU yang membunga

Bungkam kerna segalanya menyongsang dari matlamatku...

HATI ku yang luka...
CINTA ku yang ternoda
Siapa yang tahu???
Wajah ini masih tenang...
Kata ini masih mendatar...
Perlakuan ini masih lemah...
Senyuman masih terukir...
Mengindahkan pandangan yang melihat

Harap nya Tiada MENCURIGAI ketulusan hati ni kelak...

Indah tidurku tidak lagi seperti semalam
Cerah pagi ku tidak lagi secerah kelmarin...
Segalanya dilanda GERHANA...
Jangan sekali cuba menzalimi AKU!!!

Biarkan SENYUMAN itu
menghiasi LUKA,PERIT,PEDIH
DI HATI INI...
Jangan lenyapkan SENYUMAN itu bersama ARUS CINTA YANG KU SEMAI DULU....
Tinggalkan AKU kenangan itu BERSAMA

||PENGUBAT LELAHKU||
KENANGAN


1 comment:

omegabiru said...

Maafkan aku wahai teman yang tersayang
Maafkanlah sekiranya teguranku melukakan
Demi Tuhan ku lakukan semua dengan keikhlasan
Demi untuk melihat hari muka mu bahagia

Ingatlah teman jangan berlebih ketawa
Mungkin itu kan membawa kita hampir dengan duka
Kita tidak tahu yang bakal berlaku
Seperti kita tak bisa mengawal gerak cuaca

Teman jangan sekali kau mudah lupa
Hidup ini sementara
Setiap dugaan datang bersabarlah teman
Berkat kesabaran kan membawa kemenangan

Apa yang terjadi teman jangan ditangisi
Namun senyumlah atas nikmat yang diberi
Selalu insafi, kembali ke pangkal jalan
Renungilah teman

Ikhlasku teman memberimu peringatan
Melihat kau bahagia itu yang lebih utama
Sekiranya nanti aku tiada lagi
Sematkan dalam ingatan sebagai tanda kenangan