Monday, February 23, 2009

||Batu Feringgi||

Sabtu 21.2.09

Hari minggu yang agak membosankan...Jam 12.30 tghari semua keja umah dh aku selesaikan..so melepak je la tgk tv..makin aku layan peti tv tu makin kelam pulak pandangan aku...huhu mata aku dh mula ngantok, mau sj disorongkan bantal owhh tidak sama sekali..hehe.Makin montel la aku nanti :D . So untuk tidak tergugat dengan ugutan setan yg bgantungan dikelopak mata aku ni cam biasa la better aku kuar je jalan2 smbil tembak2...tenang gak hati perasaan aku ni kan :)

Lokasinya???aku pun taktau ke mana hala tuju aku hari ni...mmg agak buntu. Mata lak feel baik je...tanpa blengah aku terus menaiki jambatan pulau pinang...cehh cam jauh je pjalanan aku hari ni...So,cam biasa aku dh calling2 org yg patut aku shoot ptg ni..bkn stakat dpt model ada plak model tambahan n aku pun tjebak gak jd model haha...

So, takyah la citer panjang kita tgk je la apa tjadi spetang di Batu Feringgi


Cute kan dak ni...ni takleh kaco dh bpunya hehe

Skodeng yok...

Posing ayu gitu hehe

erk...

yeahh dpt nek kuda ngn harga yg mmg murah RM5 je...tak sia2 aku ngayat..bkn si tombaks tu tau tapi..mamat kat bawah ni kiki

Haha ni anak buah dia yg aku ayat tu MELAYU yg ni ntah bangla mana baru keja katanya...Tuh POSING tak agak2 haha.whatever la...

Tak cukup ngn aksi2 aku , sya ngn kuda ada lg aksi best aku nk kongsikan kiki

Layan je Si Azwan ni

Dengan macho dan gagah nya bjaya menarik kami seramai 4 org, bravo2 kiki

akan tetapi
Akhirnya....Hanya mimik muka dpt mleraikan semua psoalan haha...
penat beb...
Gotcha....
Thanks...mmg suprise abis... :D


Aku mau uplod 2 benda alah kat sini tapi nak ke tak ek...tggu je la kalo ada aku rasa nk kongsi ngn korang aku uplod k..hehe

Mmg aku agak disetan oleh diorg ni dr ptg smp ke malam nya...apapun aku happy, thanks ...

Kita tunggu event bulan7 ni..happening ke tak ...kiki suprise :D

||Lihatlah sekian alam||
aku bsyukur pada
||kurniaan yg ada||
ALHAMDULILLAH








2 comments:

Bantal Merah said...

yeah2.. naik kuda.. kikikiki.. maap ler saya ni penakut kat gigi dia tu.. skali dia ngap putus jari.. huhuhuh.. tapi dia baik, tak lari. kuda kak yana amik bau kaki sha.. huhuhuhu.. takut kena gigit ja masa tu.

fuziana said...

sha ::: hehe penakut gak sha kan kalo naik kuda kak yana tu lg la...dia tak kenal org lg tau...

tgk la asik nk ke lain ja :D

nanti kita naik lg yer :D