Monday, September 8, 2008


:::MISSING:::

Hari ni 8.9.08 baru aku sedari aku kehilangan sesuatu...Sememangnya salah aku, kelalaian aku semua nya hilang sekelip mata.Tak dapat aku gambarkan betapa sedih dan kecewanya aku setelah 4hari aku tidak langsung menyedari arghhh, terduganya aku saat ini ....

Mmg salah aku kehilangan 3 Folder koleksi gambar , mmg aku syg sgt koleksi tu mana lagi aku nk cari nihhhhh :(( tolong laaa pada insan "A" bg la kat yana back up kat u tu.. "Plzzzzzzzzzz, wanted sgt" . Aku taktau nk ckp apa lg semuanya antara koleksi terbaru masa aku belajar snapping enviroment...arghhh TERTEKANNYA aku bila menyedari KEHILANGAN nya....Nape la aku tak perasan masa back up tu tak semua masuk...ni gara2 laptop aku di FORMAT kembali uwaaaaaaaaaaaaa benci2...gerammmnyaaa..................................... :(( :(( :(( :((


Tak dpt aku nk ulangi saat-saat indah itu
MUNGKIN HANYA MENGAMIT KENANGAN TERINDAH DALAM HIDUP AKU

::::SEDIH,SEDIH,SEDIH:::::


7 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

adehhh....sadissnyaaa....:(

fuziana said...

uwaaaaaaaaaaaa :(( :((

[mohamadtahir] [mz] said...

:P


tu laaa.... ketegaq... x hati2 gelojoh wat kejaa... padan mukaa!!!


:P

Intan said...

sapa gelojoh :O


ni ilang x leh dicari ni, klu hilang leh cari pastu jumpa balik ok la :D

fuziana said...

mat tahir ::: aik, i plak yg ketegaq :-s

bulan posa ni wey :((


intan ::: nk wat camna benda dh hilang...lain la HILANGCARIJUMPA mmg leh dcari slalu kat opis ni :|

[mohamadtahir] [mz] said...

intan---> ermm..kalu x gelojoh tntu angau smpai lupa suma...



yana---> hilang x jumpa tu lenyap!!

fuziana said...

mat tahir ::: ye la ..tapi blm pasti ia lenyap selamanya kerana aku masih punyai pertemuan demi pertemuan hehe