Sunday, September 7, 2008


:::Dugaan Ramadhan:::


Pejam celik pejam celik hari ni sudah 7 Ramadhan, sekejap rasanya masa berlalu dan baru hari ini aku bkesempatan mau mencoret sesuatu disini...Sebelum aku berceloteh lebih panjang lebar ingin skali aku Mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA kepada seluruh umat islam sekalian dan diharap Ramadhan kali ini memberi 1001 sinar dalam menjalani kehidupan seharian...Kpd kawan2 yg menghabiskan wang "sms" kpd aku, maaf la aku tak sempat nk reply bz bangat dengan kerja dunia yg tak abis2 mguji aku...MAAF ya...

Hmm....aku nk kata apa ye, ntah la...sekarang ni aku TERTEKAN byk lak keja aku...
walaupun ada je masa aku on kan ym tu :-ss

Serba tak kena, nk buat ni salah nk buat tu salah nape ntah aku skrg ni...mcm tak ketahuan, tak keruan....mata kanan aku lak asik berkedip je taktahu la nape :-ss ada org rindu ke? erkkkk :|

Pening pala aku nihhhh...Ya allah. Kerap sgt aku sakit pala skrg ni berdenyut2, makan pun makin tak selera, sahur hrpkan minum air seteguk, berbuka pun alaskan perut ala kadar je,mgkn sbb tu aku rasa letih je skrg ni nk buat apa pun tak semangat uwaaa....Dugaan aku sbg insani akan ku teguhkan hati dan iman ini utk menempuhi hingga terbitnya fajar syawal nanti insyaallah....

Ya allah berikanlah aku kekuatan....
Berikanlah aku petunjuk dibulan mulia ini---AMIN





4 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

yana----> siannyaa... tertekan erk:-?


wekkk:P :))

fuziana said...

takla....pasaipa takto....darah tinggi kot :-ss

[mohamadtahir] [mz] said...

yana---> tu laaa...p check doc!!

fuziana said...

takto la...nanti la..ptg ni kalo tak ok kena p check la :((

sakit bijik mata ni, :((