Thursday, June 12, 2008


:::Aku & Dia:::

:eheh::eheh::eheh:

Minggu lepas mcm2 hal berlaku dalam kehidupan aku yg membuatkan aku mula buka mata. Mungkin sekarang rakyat Malaysia tengah bergelut dengan kenaikan Harga minyak yg naik hampir 40%, berikutan ngn harga barang yang naik menjadi2 spt ibu roti....
Aku juga tiada pilihan dalam hal ni, turut merasa betapa gawat nya kehidupan aku selepas ni
:tsk:

Sejak2 2,3 menjak ni aku mula terjebak dgn keja baru...mulanya mmg hanya sebagai hobi, tapi selepas 2,3 kali dpt offer aku mula mau menjebakkan diri secara pro walaupun just partime ngn harapan mampu menampung tak banyak, sedikit kewangan aku selepas ini....
Tapi.....mana aku nk cari wet nk beli Kamera Idaman Nikon D200...mungkin diperingkat awal ni aku mampu meminang D80 tapi ngn kewangan skrg ni terlalu sukar untuk aku miliki "DIA"

Nikon D200

:inlove::inlove::inlove:

Biar sekarang menjadi mimpi dan Suatu Hari....
Akan ku pastikan KAU menjadi MILIKKU



4 comments:

carimakansedap said...

Hang kawin sapa lak nak ambik gamboooooooo ;)) ;)) takkan nak ambik gambo sendiri lak


Ni berapa charge ???

fuziana said...

kalo aku kawen ramai cameraman len leh amik gmbq aku...free...takyah bayar :-"


hg nk tempah aku amik gmbr ka?sapa nk kawen?

carimakansedap said...

aku la =)) =))

Saja tanya mana tau kot2 ada orang dok cari ka :D

fuziana said...

cms :---> ooo, contact ja aku, harga leh adjust :> ;))