Friday, June 13, 2008

:::: 13 Jun 2008 ::::


Hari ni aku mmg takda keja kat opis....pg masuk meeting jap pastu kol10 ada jamuan utk Bakal Pesara Opis aku ...so, pas shoot mam la manyak2 hehehe, aku mam rusa rini cedap beb hehehe

Pastu sambil lepak2 kat opis aku main ngn baby ni....idzwan chumell tak? gewam toi aku ngn baby ni cam nk gomoi ja tapi mak yer dok nengok ja dari jauh hehehe
Mulat2 isi yer hehe kalo la aku ada baby camni , beh nya...tak sabar la nk tawen hehe...ntah bila la aku nk ada baby camni kan, takpe la skrg ni dukung jer dulu anak org nanti dah ada ramai tak terjaga lak ahakss...

-salam pkenalan ngn auntie yana-

-ala la la mulatnye pipi yer muahh-

-nantuk ke cayang auntie ni...hehehe-

-Ala kuci2....cak.....hehe pandai yer main yer-

-dah encem dah pakai baju hehe tadi panas kan idzwan-


4 comments:

Encik MamaT said...

alolololo..... ada bakat dah ni..... hehehe

fuziana said...

bakat jaga anak dah lama ada la encik mamat oiii ;)) :P

[mohamadtahir] [mz] said...

dak ni nama kimi ka idzwannnn:-"

:P:Ppandai2 ja boh namaaa....:P:P

fuziana said...

eh....u tu yg pandai2 dok buh nama dia kimi...nama dia idzwan la :P