Wednesday, May 28, 2008

::::Hari Yang Membosankan::::


Sejak dulu lagi kehidupan aku tak pernah berubah...acap kali kebingungan melayan hari-hari yang membosankan dalam hidup ni...keja banyak tapi aku yang malas nk buat jd bukan salah sapa2 pun...


Untuk ke sekian kalinya ..hari ni 28 Mei 2008 sekali lagi aku dilanda kebosanan tahap gaban , huaarrggghh tuhan sj yang tahu apa yang aku rasa hari ni, ditambah ngn "insan ksygan" aku yg bersikap amat lah pelik...kenapa yer....ntah la...ku biarkan dia dgn dirinya dan aku yg kebingungan seharian ...

Korang mesti pelik kan apa kaitan boring aku yg tahap gaban ni ngn pic kat aweks kecik tu kan hehehe

sebenarnya bila dh boring sgt aku tgk jer muka dak kecik ni hehehe...chumel kan, ni la anak sedara aku nama dia NurFaiqah Dayana...dak fotogenik nih, pantang nampak kamera senyum jer, hehehe. Sejuk je mata nengok dak ni...sonoknye kalo dapat baby gurl camni huhuhu mula la aku nk bangan ni, nak dpt anak pun lambat lg...ntah bila la nak kawen hehe.Asik g kenduri kawen kawan2 jer, dok meratap syahdu jer pelamin org :|


moralnya ----- pelihara lah anugerah terindah dr-Nya , syukuri dan insafi nya selalu moga diberkati...amin



5 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

....jaga, lindungi dn didik lah keturunan kita sebaik mungkin supaya nti setiap keturunan kita mewarisi segala kebaikan, kecantikan dan kebijaksanaan kerohanian...
semoga hadir dlm keturunan kita insan mulia yg dpt mengembang dan meneruskan warisan itu...


amin!

fuziana said...

----amin----

[mohamadtahir] [mz] said...

....doa tetap kn termakbul tp antara cepat dan lambat jaa:D tp bila dh lambat kena la kampoi masa2 yg ditinggalkan tuu...

...tp u jgn risau:) 'gen' kembar u kan adaaa:))

[mohamadtahir] [mz] said...
This comment has been removed by the author.
fuziana said...

hcj --- u ingat i ni kilang ka haha

4org ckp la..i kan ada gen2 bertambah lak ngn gen kembar lg...so, 2 kali je ngandung dpt 4org hehehe :P